ציוד מטבחים מקצועי

613 צפיות

ציוד מטבחים מקצועי כולל כיריים גז מקצועיות, סט סכינים מקצועי, תנורים תעשייתיים, מיקרוגלים וסוגים נוספים של ציוד שמשרת בצורה הטובה והמקצועית ביותר אנשי מקצוע במטבחים תעשייתיים, מסעדות, סניפי מזון מהיר, בתי קפה, ברים ומקומות האכלה נוספים. מאמר זה יעזור לקוראים להבין את החשיבות של בחירת ציוד המותאם למטבח שלכם ובחירת סוגי כיריים שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר.                                                                                                                                                    Male Chef Standing Next To Cooker In Restaurant Kitchen

 

המטבח התעשייתי

המטבח התעשייתי שונה מאוד מהמטבח הביתי. מטבח זה נדרש לשרת כמות גדולה של אנשים בפרקי זמן קצרים לאורך זמן וזאת לעומת המטבח הביתי שמשרת כמות קטנה של אנשים בתדירות נמוכה. חשוב מאוד לתכנן את המטבח בצורה הטובה ביותר וחלק מתכנון זה חייב לכלול את הדברים הבאים:

  • תקציב- החלטה על התקציב שישמש לרכישה של ציוד ותכנון של התקציב המתאים לכל מכשיר או אביזר למטבח אותו מעוניינים לקנות.
  • תכנון מקדים- הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא לאפיין את הצרכים של המטבח שלכם. מהו סוג המטבח בו אתם מעוניינים ומהו הציוד שנדרש למטבח זה. ציוד מטבחים מקצועי תמיד יתאים לסוג המטבח שלכם, סוג המזון והאנשים שאמורים להשתמש בו.
  • תחזוקה וניקיון- תמיד יש לוודא שקונים כיריים גז מסחריות או כל סוג אחר של ציוד שמצריכים תחזוקה מינימאלית ומתאימים לתקציב עליו הוחלט מראש. חשוב לברר האם אנשי המטבח יוכלו לתחזק את הציוד בעצמם או שרק היצרן יוכל לעשות זאת.
  • צריכה חשמלית- כמה חשמל או גז הציוד צורך. דבר שישפיע בצורה ניכרת על ההוצאות הכוללות של המטבח. עלות התפעול ותפוקת המוצר, שני הדברים שחשוב מאוד לבדוק טרם הקנייה.

 

בחירת כיריים למטבחים תעשייתיים

כיריים גז מסחריות הן חלק בלתי נפרד מציוד החובה של כל מטבח תעשייתי/מוסדי. כל בעל עסק בתחום הקולינארי חייב כיריים גז מקצועיות שיעזרו לו להכין מזון לכמות גדולה של אנשים מדי יום. כיריים גז מקצועיות יוכלו לעזור לו להכין את אותן כמויות מסחריות של תבשילים ומזונות עבור כמות גדולה של אנשים. אם מעוניינים להגיע לתוצאות הטובות והמהירות ביותר חשוב לרכוש כיריים גז מקצועיות. כאן מדובר על כיריים גדולות שעליהן ניתן להניח סירים גדולים ולהגיש ברמת חום אחידה. אלו תמיד יאפשרו לטבחים לבשל בחום אחיד את כל שמתבשל בסירים ועל ידי כך להגיש את האוכל מהר ללקוחותיהם ולחסוך בכסף, כיוון שהמזון מתבשל מהר יותר. פעמים רבות משתלם לבחור כיריים גז בעלות 6 להבות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ניהול תיקי השקעות – מי יכול לעשות את זה?