ניהול תיקי השקעות – מי יכול לעשות את זה?

595 צפיות

אם אתם מתעניינים בהשקעות, ואם יש לכם סכום כסף שאתם משקיעים אותו במקורות השקעה שונים, וודאי יצא לכם במהלך הדרך להכיר ולפגוש מקרוב מנהלי תיקי השקעות, המתמחים בכך. ניהול תיקי השקעות נעשה כיום על ידי בתי השקעות, המציעים את שירותיהם ואת צוות מנהלי תיקי ההשקעות שלהם. כל אחד מהמנהלים אחראי על ניהול השקעות של כמה לקוחות, בהתאם לגודל בית ההשקעות עצמו. לא כל אחד יכול לעסוק בכך ונדרשות לשם כך מיומנויות מיוחדות. מי יכול לעסוק בזה? הנה, התשובה:                                                 graph of the columns of coins

הכשרה מתאימה – תחום ניהול תיקי השקעות מצריך מיומנות רבה וגם רכישת כלים מתאימים, הלוקחים בו חלק. מי שעוסק בתחום ואחראי על ניהול השקעות של לקוחות שונים, צריך לעבור הכשרה מתאימה. ישנן לא מעט מסגרות לימודיות, המציעות קורסים רלוונטיים, המתאימים למי שרוצה לעסוק בתחום וכן גם תארים מתקדמים למי שרוצה לרכוש ידע נוסף.

הכרות עם השווקים הקיימים – ניהול תיקי השקעות חשוב שייעשה רק לאחר הכרות עם השווקים הקיימים, הכרות עם יתרונותיו וחסרונותיו של כל שוק, וכן גם הכרות עם אפיקי ההשקעה הקיימים כיום. מנהלי תיקי השקעות צריכים להכיר את השוק היטב, צריכים להכיר את השינויים שבו את האופי שלו ואת כל מה שעובר עליו לאורך כל תקופת ההשקעה. הם צריכים להיות עם יד על הדופק, ובהתאם להתנהל.

תעוזה וביטחון עצמי – ישנם לא מעט סיכונים שעל מנהל תיקי ההשקעות לקחת. ולכן, חשוב שתהיה לו תעוזה וגם חשוב שיהיה לו ביטחון עצמי. חשוב שהוא יהיה בטוח במהלכים שבהם הוא בוחר ובאפיקי ההשקעה שבהם הוא משקיע את הכסף. שתי תכונות אלו תעזורנה להבטיח ללקוחותיו את המענה המתאים, וכל זאת, בתנאי כמובן, שזה נעשה בזהירות ותוך קריאת הסימנים הנכונים. חשוב מצד שני שמנהל תיקי ההשקעות לא יהיה עם ביטחון עצמי מופרז מדי, שכן תכונה כזו עלולה להוביל אותו לטעויות ולביצוע מהלכים שגויים.

תקשורת ברמה גבוהה – ניהול השקעות חשוב שייעשה תוך הבנת צרכי הלקוח וגם הבנת אופיו. מנהל תיקי השקעות קשוב ותקשורתי יוכל לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר עבור הלקוח, וגם יבין בדיוק במה הוא מעוניין. אמנם מנהל תיק השקעות והלקוח שעבורו מתבצע הניהול אינם נמצאים בקשר יום יומי, ובכל זאת, בכל פעם כשיחליטו להיפגש חשוב שתהיה ביניהם תקשורת טובה, כימיה וגם יכולת להבין זה את צרכיו של זה. ולכן, על מנהל תיקי ההשקעות להיות איש שיחה, עליו להיות רגיש מספיק וגם אמפתי.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד תמצאו עו”ד נזיקין מתאים? טיפים למחפשים