כיצד להתכונן לבואו של תינוק חדש?

562 צפיות

בואו של תינוק חדש הוא אחד האירועים המשמחים ביותר בחייה של משפחה. במיוחד כאשר מדובר על ילד ראשון האירוע המשמח טומן בחובו קשת של רגשות, בלבול וגם שינויים רבים שקורים בזמן קצר. לבואו של תינוק חדש גם הזוג הספונטני ביותר מתכונן בדרך כלל זמן לא מבוטל מראש וקונה מוצרי תינוקות על פי דף מוצרים שמצא באינטרנט. מה חשוב באמת? במה כדאי להתמקד?                                                                                                                                                                            Little baby girl eating breakfast. Beautiful natural light

המוצרים הבסיסיים

כמו בכל משימה שיש לעשות כדאי להתחיל מהחלק הכבד אל הקל. כדאי להתחיל בחיפוש חדרי תינוקות על כל הפריטים שהם כוללים. החלקים החשובים אשר חדרי תינוקות לא יהיו שלמים בלעדיהם הם מיטת תינוק ושידת החתלה. מיטה היא “מוצר צריכה בסיסי” כפי שאומרת הפרסומת. צריך לבדוק שהמיטה עשויה מעץ טוב ומלא, צבועה בחומרים שאינם רעילים ויכולה להיות מותאמת לשלבי התפתחותו של התינוק לאורך זמן, גם כאשר התינוק עומד כדי שחלילה לא ייפול מן המיטה. שידת החתלה צריכה להיות נוחה, שתשמש כשטח אחסון משמעותי. כדאי שהפינות בה יהיו מעוגלות ולא חדות ושהיא תהיה תחומה כך שהתינוק לא ייפול ממנה בקלות. אלה הן הדרישות הבסיסיות לכל חדר. מעבר לכך ניתן לצייד את החדר גם בכורסה נוחה להנקה או לפחות כיסא להורה טרוט העיניים שצריך לחכות להירדמם של הנסיך או הנסיכה. מבחינה עיצובית יש היום אפשרויות רבות כאשר באופן כללי כדאי שהחדר יהיה צבוע או מקושט בצבעים רגועים.

מוצרים בינוניים

מוצרי תינוקות החשובים מאוד ליומיום הם העגלה, הסלקל לרכב (פעמים רבות הם מגיעים יחד), הטרמפולינה ולשלב מאוחר יותר כיסא אוכל. גם לול המשמש למשחק או לשינה במהלך יום הוא חשוב. תחום העגלות הוא רחב מאוד וכולל עגלות שכיבה בלבד הבאות עם הסלקל או בלעדיו וישנן עגלות בעלות כמה אופציות החל משכיבה ועד לטיולון כך שאין צורך להחליפן כלל. לול עשוי מחומרים שונים: עץ, פלסטיק או רשת. ההבדל הוא במידת היציבות ובאפשרות להזיזו ממקום למקום או לקפל ולקחת אותו איתכם למקום אחר. כל עוד התינוק קל יחסית, גם מנשא הוא מוצר שבמצבים מסויימים נוח יותר להתניידות עם התינוק מאשר עגלה.

מוצרים קטנים

המוצרים הקטנים שמוצאים ברשימות אינם תמיד חיוניים. בגדים וחיתולי טטרה הם כמובן מוצרי חובה אך ישנם שמנים כמו שמן לאמבטיה ואפילו לאחריה שאינם תמיד הכרחיים כך שאין זו חובה לקנות אותם מראש. בכל מקרה כדאי תמיד לבדוק בסביבה שלכם האם ישנם חברים שילדיהם גדלו והמחסן שלהם מלא במוצרים שיכולים לחסוך לכם כסף וזמן.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ציוד מטבחים מקצועי