מסוף אשראי – הפתרון האידיאלי לכל בית עסק

742 צפיות

גביית תשלומים היא חלק בלתי נפרד מהתנהלות השוטפת של כל בית עסק וכיום, בעידן בו האינטרנט והטכנולוגיה מתקדמים באופן כה מהיר, הרי אין זה נמנע כי הומצאו לא מעט פתרונות עבור בתי העסקים על מנת שגביית התשלומים תהייה נוחה, יעילה וקלה. הצטרפו אלינו בשורות הבאות ולמדו מהו מסוף אשראי ומדוע הוא הפתרון האידיאלי לכל בית עסק בישראל ואין זה משנה באם מדובר על עסק קטן, גדול או בינוני.

 

מהו מסוף אשראי

כאשר רוצים להגדיר מהו מסוף אשראי הרי שההגדרה היא קלה ומורכבת כאחד, למעשה מדובר בסוג של מכונת סליקה, בה מועברים או מוזנים פרטי אשראי ונגבה תשלום. התשלום יכול להגבות במספר אופנים, בין אלו: עסקת אשראי רגילה ובתשלום אחד, עסקת תשלומים, דחיית תשלום, קרדיט ועוד.  נכון ליום כתיבת שורות אלו, קיימים מספר סוגי מסופי אשראי ולכל עסק, מותאם הפתרון המתאים לו ביותר, הן מבחינת מחזור העסקאות והן מבחינת היתרונות אל מול החסרונות (אשר לרוב בטלים בשישים שכן סליקת אשראי היא הדרך החכמה ביותר לגבות תשלום).

 

יתרונות המסוף עבור בית העסק

כל בית עסק בישראל המעניק שירותים ומוכר מוצרים ללקוחות, מצפה כי בעבור אלו ישלם הלקוח את העלות שנקבעה על ידי בית העסק. אין ספק כי קיימות מספר תצורות גבייה כיום אך אמצעי התשלום הפופולרי ביותר עבור מרבית הלקוחות ובעצם מרבית אזרחי ישראל, הוא כרטיס האשראי והסיבות לכך הן רבות; אין צורך לסחוב מזומן ולגשת אל הכספומט בכל פעם, כרטיס האשראי נוח לאחסון וניתן לשלם באמצעותו את הסכום המדויק ללא קבלת עודף בדיוק ברגע בו אין לנו כיסים, ניתן לחלק את העלות למספר תשלומים ובכך להקל על העומס הכלכלי, ניתן לדחות תשלום, תצורת התשלום היא קלה ומאובטחת (תודות לביטוח אותו מעניקה חברת האשראי) וגניבת הכרטיס היא מורכבת בשונה ממזומן וניתן לעצור אותה מבלי שנגמרו כל הפסדים.

לסיכום, כל בית עסק בישראל ראוי ויהיה בבעלותו מסוף אשראי. תודות לגיוון באפשרויות, יכול כל בית עסק להתאים לעצמו את המסוף הנכון בעבורו ואף במקרה בו יש לעסק מספר סניפים, יכול להתאים לעצמו פתרון אחד לכל הסניפים הנ”ל. על מנת לרכוש או לשכור את מסוף האשראי, מומלץ לפנות אל עבר חברה המתמחה בפתרונות מסוג זה וכזו אשר שמה הולך לפניה, שכן מדובר בחברה העומדת להחזיק ולנהל את תזרים המזומנים של בית העסק.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ביקיני ברזילאי