למה כדאי להשקיע במענה עיסקי?

751 צפיות

עסקים קטנים שרוצים להתרחב, ובעצם גם עסקים גדולים יותר ששואפים להתפתח עוד, משקיעים משאבים רבים בשיווק ופרסום – אולם לא תמיד יש להם את היכולת לענות מיידית לכל לקוח פוטנציאלי שמתקשר ומתעניין בשירותים/מוצרים שהם מציעים. העסקת עובדים במשרה מלאה על מנת שהעסק יהיה זמין במשך רוב שעות היממה ויוכל לספק מענה מהיר מחייבת כמובן הוצאה כספית גבוהה, אבל ישנו עוד פיתרון על מנת שלקוחות פוטנציאליים לא יתפספסו: שירות מענה עיסקי.

 

יתרון ראשון: מענה מיידי לכל פנייה

כמעט בכל תחום ישנה תחרות רבה על ליבם וכיסם של הלקוחות, ומי שלא מספק מענה מיידי ללקוח פוטנציאלי מסתכן בכך שהוא יפנה אל אחד המתחרים. שירות מענה עיסקי מבטיח שכל פנייה תזכה למענה איכותי בזמן אמת, וגם אם נדרש המשך טיפול מאוחר יותר, ע”י גורמים מתוך העסק עצמו, הרי שבכל זאת חלק נכבד מהעבודה כבר התבצע ובכל מקרה אותו אדם שהתעניין בשירותים/מוצרים של העסק חש שזכה ליחס נאות ומכבד מצד העסק.

 

יתרון שני: תסריטים שנבנו על סמך ניסיון נרחב ומקצועיות גבוהה

מענה עיסקי הוא לא רק מתן תשובה לקונית ללקוח שפנה אל העסק, או לקיחת פרטי ההתקשרות על מנת לחזור אליו מאוחר יותר. החברות המעניקות שירות זה מציעות את האופציה של תשובה ללקוח על סמך תסריטי שיחה שנבנו ע”י מיטב אנשי המקצוע בתחום השירות והמכירות – ולאחר שהותאמו כמובן לעסק הספציפי, בשיתוף פעולה עם אנשי העסק, כך שמדובר במענה שהוא לא רק מיידי אלא גם אפקטיבי להפליא.

 

יתרון שלישי: מעקב מסודר אחרי כל פנייה ופנייה

יתרון חשוב נוסף הוא האפשרות לעקוב בצורה מסודרת אחרי כל פנייה ופנייה, כולל המשך טיפול נדרש אם ישנו כזה.

החברות שמציעות את שירות המענה העיסקי אמונות על הפקת דוחות מפורטים ומדויקים שכאלה, כולל סטטיסטיקות חשובות, ובסך הכל מספקים לעסק מידע חיוני המאפשר לו למשל לדעת עד כמה אפקטיבי היה פרסום כזה או אחר.

 

יתרון רביעי: חיסכון כספי

כל עסק שרוצה לצמוח ובהתאם משקיע משאבים בקמפיין שיווקי צריך בעצם לבחור בין שתי חלופות: הוספת אנשי צוות שיספקו מענה למתעניינים החדשים כמו גם ללקוחות הוותיקים, או שכירת שירותיה של חברה למענה עיסקי. הדרך הראשונה מחייבת העסקת איתור, מיון וגיוס עובדים, תהליך שיש לו עלות בלתי מבוטלת (מה גם שלעתים מי שנשכר מתגלה כעבור זמן מה כלא מתאים), ובנוסף מחויב כלפי העובד (גם כשמדובר במשרה חלקית או זמנית) ובסה”כ פיתרון זה גורר מחויבות להשקעה כספית גבוהה יחסית – בעוד הדרך של המענה העיסקי מאפשרת גמישות רבה הרבה יותר והוצאות בהתאם לצורך האמיתי.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מסוף אשראי – הפתרון האידיאלי לכל בית עסק
למה כדאי להשקיע במענה עיסקי?