ברזים לאמבטיה- שימושיים ודקורטיביים

621 צפיות

 

מה מייחד ברזים לאמבטיה? מה שמיוחד בעיניכם ומייחד את טעמכם. על מנת לבחור ברזים יפים אין צורך להתייעץ עם בעלי מקצוע-  טעמכם הוא שקובע – אבל כדי לבחור ברזים שייתנו לכם את המענה הנדרש והמצופה ויהיו איכותיים ובטיחותיים  חשוב להתייעץ עם מומחים. באמבטיה יש סוגים שונים של ברזים – כאלה המיועדים לכיור וכאלה המיועדים למקלחון. בחירה מושכלת תאפשר לכם ליהנות מהשימוש השוטף בהם. לבחירת ברזים ממקור שניתן ראות בו מבחר עשי של ברזים, לקבל בו שפע של מידע,  ייעוץ ואחריות על הברזים, תאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים כי אתם מבצעים רכישה מושכלת של אביזרים חיוניים למקלחת ולאמבטיה.

 

הקשר הישיר בין ברזים לאמבטיה לאינסטלציה שלה

 

לפני בחירת ברז לכיור חשוב לדעת כי מיקום יציאת הברז מהווה שיקול מרכזי בבחירתו. יש הבדל האם הברז יוצא מהכיור, מהקיר או מהמשטח עצמו. כאשר בוחרים כיור מונח והברז אמור לצאת מהמשטח – חשוב להקפיד על בחירת ברז גבוה. על מנת לא לסבך את המתקינים חשוב לוודא כי בחירת הברז תיעשה לפני עבודות האינסטלציה וזאת כדי שאפשר יהיה להתאים את הצנרת לסוג הברז הייחודי על פי מיקום יציאתו. בחירת ברז קיר, לדוגמה, לאחר עבודות האינסטלציה עלולה לגרום לצורך לשנות את סוג הברז או לשנות את האינסטלציה.

 

בחירת ברזים איכותיים ודקורטיביים, המאפשרים ליהנות מזרם מים עצמתי נובעת מתפיסת האמבטיה כאזור נוחות אישי ואינטימי, שבו ניתן להירגע מלחצי היום.  על מנת להפיק ולמצות את המיטב ואת המרב מהאביזרים השונים חשוב לבחור ברזים לאמבטיה לאחר קבלת ייעוץ והמלצות מאנשי המקצוע בעלי הניסיון  בתחום זה. באולם התצוגה הגדול מוצע ומוצג בפני הלקוחות- הקיימים והפוטנציאליים- מבחר עשיר של ברזים לכיור, לאמבטיה ולמקלחת..

 

הקשר בין ברזים לעיצוב ברור אבל מה הקשר בין אסלות לעיצוב? רבים יגידו שהקשר מאולץ ורופף, ודאי לא טבעי ומתבקש. ובכל זאת, הרצון לשוות לכל הבית קו עיצובי אחיד לא פוסח גם על חדרי השירותים בו. יש המייחסים חשיבות ומייחדים מחשבה לעיצוב כל פריט בכל חדר בבית, גדול כקטן, ובכלל זה גם את חדר הרחצה. מהטעם הזה מיוצרות כיום אסלות תלויות כמרכיב בקומפוזיציה העיצובית של חדרי רחצה ושירותים. יש באחדים מהדגמים היוקרתיים והדקורטיביים שילוב של קריסטל, זהב וחומרים מעצימי יופי נוספים. ניתן למצוא כיום אסלות תלויות אקולוגיות, חכמות, עם תאורה, גופי חימום ועוד. באולם התצוגה מוצגות ומוצעות למכירה אסלות עשויות מחומרים חזקים ואיכותיים, שאינם נשחקים, המאפשרות שימוש בטיחותי לאורך זמן וקלות לניקוי ולתחזוקה. על מנת לוודא כי הבחירה שלכם תשלב איכות וטעם אישי תוכלו להתייעץ עם המומחים של החברה.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
חקירות כלכליות – על מה מדובר?
ברזים לאמבטיה- שימושיים ודקורטיביים