שתי מנות פשוטות ומושלמות

418 צפיות

קציצות בקר וגם פסטה עם נקניקיות הם שני פתרונות קולינריים משובחים שיגרמו לכם וגם לילדים ללקק את האצבעות. מדובר במנות שמפתיעות בכמה שהן טעימות וגם פשוטות להכנה, ויש הרבה מאוד דרכים להכין אותן בצורה טעימה.

טעם עשיר ונהדר

כשרוצים לגוון קצת את ארוחת הצוהריים, קציצות בקר זו מנה מפנקת ומספקת, עם טעם עשיר ומושלם. בשילוב עם תבלינים, עגבניות ובצל, ניתן לשדרג אותן עם מגוון טעמים ייחודיים שמתאימים לכל חגיגה. אך אל תשכחו שהן מעניקות גם אפשרות ליצירתיות. ניתן לשדרג קציצות בשר עם תבלינים נוספים או ירקות שונים. כמו כן, אפשר להגיש אותן על מצע של סלט ירוק או לצד תפוחי אדמה. עם כל תוספת ייחודית, קציצות הבקר יכולות להפוך ללהיט של ארוחת הצוהריים.
פסטה עם נקניקיות היא מנה כייפית שמעניקה לכם את טעמה הייחודי והנהדר. נקניקיות חתוכות, בגרסאות שונות ועשירות בטעם, הופכים את הארוחה לארוחה מזינה וטעימה ביותר.
היתרון שבפסטה עם נקניקיות הוא העובדה שהיא מתאימה לכל המשפחה, מהילדים ועד למבוגרים. היא קלה להכנה ומתאימה לכל מקום וזמן. ניתן להגיש אותה עם רוטב עגבניות או רוטב עשיר על בסיס שמן זית ושום. תוסיפו לה קינמון, כמון, או רוזמרין כדי לקבל את הטעמים שאתם אוהבים.

התאמה לכל ארוחה

קציצות בקר זו מנה קלאסית שתמיד באופן מופלא שומרת על פופולאריות. כדאי לדעת את הסודות להכנה של קציצות מוצלחות ונכיר גרסאות מיוחדות של המנה האהובה. בדומה להכנה של פסטה עם נקניקיות, חומרי הגלם חשובים להצלחת המנה. הכנת קציצות בקר מוצלחות מתחילה בבחירת הבשר המתאים. כדי להבטיח טעם טוב וטקסטורה נעימה, מומלץ לבחור בבשר בקר טרי וטחון היטב. ניתן להשיג בשר טחון בסופרמרקט או אצל הקצב.  תוכלו להוסיף תבלינים ותוספות נוספות שיעשו את הקציצות ייחודיות וטעימות  יותר. בתהליך ההכנה, יש לשים לב לעקרונות חשובים. קציצות הבקר מכילות רק מרכיבים פשוטים וזמן קצר של בישול כדי לא להזיק לטעמים האופייניים של הבשר. בכדי למנוע התפוררות הקציצה בזמן הבישול, יש לשים במקרר למשך כחצי שעה לפני הכנת המנה.

ארוחת צוהריים מהירה

המנה הטעימה שתמיד מרשימה ומפתה בטעמיה הייחודיים היא פסטה עם נקניקיות. השילוב בין פסטה חמה ונקניקיות צרובות יוצר מנה משובחת לחברה ולמשפחה. מאז ומתמיד נמצאות דרכים חדשות להכין את המנה הפשוטה והטעימה ובמאמר זה נתרגש לחשוף עולם מדהים של פסטה עם נקניקיות.

 

ההכנה של פסטה עם נקניקיות היא פשוטה ומהירה, מה שהופך אותה למנה מושלמת לערבי חורף קריר או לארוחת ערב חמה וטעימה. בכדי להכין את הפסטה בצורה הטובה ביותר, יש לבחור סוג פסטה שמתאים לטעם האישי ולמרקמים שרוצים להשיג. ישנם סוגים רבים של פסטה, כולם בעלי טעמים ומרקמים שונים, כגון פטוצ’יני, פנה, ספגטי, פוסילי, ועוד.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כן על הלחם לבדו
שתי מנות פשוטות ומושלמות