קרמיקה וריצוף דמוי פרקט – להנות משני העולמות!

649 צפיות

ריצוף וכן חיפויים שונים, עברו תהפוכה ובזכות הטכנולוגיה, השמים הם הגבול. העיצוב החם והכפרי תפס חזק הרבה אנשים והם מעוניינים יותר להתקין קרמיקה דמוי פרקט שמעניקה לבית חמימות ועיצוב מיוחד. בהרבה בתים, ניתן למצוא היום ריצוף דמוי פרקט, הוא הרבה יותר חזק ופרקטי, מונע החלקה וקל מאוד לתחזוקה. בתים בהם ישנם ילדים קטנים ובעלי חיים, מעדיפים ריצוף זה גם בגלל העיצוב המיוחד שלו שנראה ממש כמו פרקט, וכן לא רואים כל לכלוך כמו בריצוף בהיר שהרבה עקרות בית הפכו להיות משועבדות לניקיון הרצפה.       

 

היתרונות הרבים של ריצוף וקרמיקה דמוי פרקט

ישנם יתרונות רבים אם אנו משווים קרמיקה דמוי פרקט, לבין קרמיקה סטנדרטית כמו:

  1. החוזק והיציבות של הקרמיקה שנחשב לחומר הכי חזק ונוח לתחזוקה ושימוש. הקרמיקה עמידה הרבה יותר מאשר פרקט, היות ובפרקט הוא חומר טבעי שנשחק כעבור תקופה מסוימת.
  2. המראה והעיצוב של ריצוף דמוי פרקט, הינו מראה אלגנטי וטבעי וכן, החוזק ועמידות של הקרמיקה בפני כל תנאי מזג האוויר הריצוף נראה ממש כמו פרקט טבעי לכל דבר ועניין.
  3. ישנו חיסכון רב בהתקנה של קרמיקה דמוי פרקט, המחירים של פרקט והתקנתו, הם הרבה יותר יקרים מאשר קרמיקה הנראית כפרקט.
  4. הניקיון והתחזוקה של אריחים דמויי פרקט  קלים בניגוד לפרקט המצריך ניקיון וחומרי ניקוי יקרים. באמצעות מטלית לחה וחומר לניקוי רצפות, הריצוף נראה תמיד חדש ורענן והוא אף אינו נפגע ונשרט כמו בפרקט אמיתי.

 

מתלבטים בין פרקט לקרמיקה? – הפתרון נמצא מעבר לפינה

רבי מכירים את הטרנד של הפרקט, הוא נראה טבעי, מראהו חם ויוקרתי, ניתן למצוא גוונים שונים של העץ הרצוי לכם, אם בהיר או כהה, אך מחירו יקר ויש להקפיד על התחזוקה של הפרקט. יש לציין כי פרקט נשחק מהר יותר והרגלי הניקוי של הרצפה ישתנו, היות ובארץ אנו נוהגים לשטוף את הרצפות עם הרבה מים ולגרוף אותם. אין צורך להתלבט יותר, היות והפתרון נמצא ממש לעבר הפינה.. ריצוף דמוי פרקט שנראה ממש כמו פרקט בכל גווני העץ הרצויים לכם והחדשות הכי טובות, שריצוף זה לא רק שהוא עמיד וחזק הוא גם הרה יותר זול מאשר פרקט. כדאי לבקר באולמות התצוגה המחזיקות בריצוף זה, כך שתוכלו להתרשם גם מהמראה וגם מהמחיר.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
פותחים חנות חדשה באיביי