מתנות מיוחדות ומקוריות

576 צפיות

אין כמו חגיגת יום הולדת! זהו היום היחיד בשנה בו כולם מתרכזים בך, החיוך לא יורד מהפנים, מקבלים אין ספור ברכות ואיחולים לבביים, יוצאים לחגוג עם משפחה וחברים טובים וכמובן- מקבלים המון מתנות! איזה כיף זה לקבל מתנות, כל אחד אוהב לקבל מתנות במיוחד כאשר אלו מתנות שעונות בדיוק לצרכים וטעם האישי. אולם חייבים לציין שכיף אפילו עוד יותר לקבל מתנות מיוחדות, מתנות מקוריות שלא ציפינו לקבל.                                                                                                                                                     Wrapped gifts.

להתאים את המתנה לאישיות: אחד המאפיינים החשובים יותר הוא להתאים את המתנה לאישיות. למשל, לא נתאים אטרקציה אתגרית לאדם שלא חובב אקסטרים. אטרקציה אתגרית נתאים למי שחי ואוהב ספורט אתגרי והאדרנלין זורם בגופו. ברגע שמתאימים את סגנון המתנה לאופי של אותו אדם, גם אם לא הצלחנו להפתיע במתנה מקורית במיוחד, זו עדיין תהיה מתנה שהוא יאהב וישמח לקבל!

לחשוב קצת מחוץ לקופסא:

נראה שכבר מיצינו ועברנו על כל המתנות ואין יותר מדי מה לחדש על מנת להיות מקורי. הרעיון הוא לא לחשוב ימים על גבי ימים איזה מתנה לקנות, כזו שעדיין לא קיבל. אלא להיפך, לחשוב איזה מתנה ישמח לקבל אל עם שדרוג, טוויסט קטן. לדוגמא, נחזור לעניין האטרקציות. רכישת שובר לטיול טרקטורונים אתגרי. במקום לתת רק את השובר כמתנה, נוכל להפוך את העניין ליום כיף מהבוקר ועד הערב! להתחיל עם ארוחת בוקר טובה, לצאת לטייל קצת באוויר הפתוח ואז להפתיע עם השובר. רוב הסיכויים שזה אכן יפתיע, הרי המחשבה תהיה כי עצם הארוחה הייתה המתנה ולטיול אתגרי כלל לא ציפה.

 

ואם בכל זאת מתחשק לכם לקבל הצצה למספר מתנות שממש מצליחות להפתיע:

  • גברים- ערכות לאבזור הרכב, מנוי לעיתון גברי, ציוד משרדי יוקרתי לאנשי עסקים, מנגל חשמלי, מיקרופון נייד, שעון ועוד.

 

  • נשים- סדנאות ושיעורים פרטיים בתחומים אהובים כמו למשל בישול, ריקוד או שירה, אלבומי תמונות, סט תכשיטים, ימי כיף עם פינוקי ספא וכדומה.

 

 

  • ילדים- אטרקציות לילדים בהחלט מצליחות להפתיע אותם כיוון שזה מניע אותם לפעולה, המתנה לא נשארת באחת מפינות הבית אלא ממש משאירה להם מזכרת מיום חווייתי במיוחד.

 

  • תינוקות- לתינוקות יש מגוון מתנות לבחירה אך מכיוון שהם קטנטנים הם לא באמת נהנים מהמתנות שקונים להם. מי שכן מצליח ליהנות מכל העניין הם ההורים הטריים שמתלהבים מכל מתנה לתינוק. אם ממש מתחשק לכם להפתיע במתנה איכותית ומרגשת תוכלו להעניק אלבום תמונות או יום צילומים עם התינוק.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
לא קל למצוא חברת חקירות שעונה על צרכינו