אחסון וורדפרס – על מה מדובר?

679 צפיות

אנשים רבים מעוניינים לדעת האם כדאי להם לבנות אתר אינטרנט על פלטפורמת הוורדפרס ולאחר שהם מגיעים למסקנה שפלטפורמה אמינה וידידותית למשתמש זו שמוצעת במחירים נמוכים אכן משתלמת להם הם נתקלים בשאלות נוספות הקשורות אל אתר האינטרנט שלהם והוורדפרס, כמו למשל מהו שם הדומיין שכדאי לבחור לאתר, איזה פיצ’רים כדאי להוסיף, היכן כדאי לאחסן את אתר הוורדפרס ועוד. במאמר זה נענה לכם על אחת השאלות הפופולאריות ביותר: ‘היכן כדאי לאחסן אתר וורדפרס ומה זה אומר?’

 

וורדפרס – יתרונות

פלטפורמת הוורדפרס שנועדה במקור להקמת בלוגים היא פלטפורמה שמשמשת רבים ליצירת אתרי אינטרנט. הוורדפרס ידידותי למנועי חיפוש ולאופטימיזציה של האתר במסגרת קידומו במנועי החיפוש, נוח וקל מאוד לתפעל את אתר האינטרנט אותו בונים בוורדפרס וניתן לנהל אותו לבד ללא הצורך בהשכרת שירותיו של מומחה בתחום. כמו כן, מדובר על מערכת קוד פתוחה, שמרבית האלמנטים כבר מוטמעים בה ולכן העלויות של בניית אתר וורדפרס או שדרוג ותחזוקת אתר זה תהיה בעלות נמוכה יותר בהשוואה אל בנייה, תחזוקה וניהול של אתרי אינטרנט אותם בונים על פלטפורמות אחרות. ניתן לשנות או להחליף את העיצוב של אתר הוורדפרס מתי שרק רוצים והאפשרויות רבות וניתן להתקין באתר כל מיני תוספים שמגיעים בחינם. כל אלו מובילים רבים לבחור לבנות אתר וורדפרס.

 

אחסון אתר וורדפרס

אם החלטתם שאתם מעוניינים להקים אתר וורדפרס חדש אחד הדברים החשובים אותם תצטרכו לעשות הוא לחפש חברה שמספקת שירות אחסון וורדפרס שידועה כחברה אמינה, בעלת ניסיון, יציבה וכזו שמספקת תמיכה  טכנית במהלך כל שעות היממה. חשוב לוודא שמדובר על חברה שמומחית באחסון של אתרי וורדפרס באינטרנט, שהשרתים שלה ידועים כשרתים יציבים שמנוטרים ומתוחזקים לאורך כל השנה. אחסון וורדפרס יעשה על שרתי לינוקס.

 

נקודות חשובות נוספות

דברים נוספים אותם חשוב לוודא טרם אתם בוחרים חברה שתספק לכם שירות אחסון לאתר הוורדפרס שלכם הם  שהמיקום של שרתי האחסון יהיה בישראל. אותה מדינה בה אתם בונים את אתר האינטרנט שלכם ואותה מדינה בה נמצא קהל היעד העיקרי שלכם. דבר שני אותו יש לוודא הוא שיובטח לכם שהשרת יהיה זמין במשך 99 אחוזים מהזמן, שתהיה השגחת שרתים במשך כל שעות היממה וכל ימות השנה ותמיד חשוב לוודא שמערכת ההפעלה היא לינוקס 64 ביט. בחירת חבילת האחסון המתאימה לכם תמיד תתבסס על שטח האחסון בו אתם מעוניינים, נפח התעבורה האידיאלי עבורכם, מספר תיבות הדואר האלקטרוני אותן תוכלו לפתוח וממשק הניהול המוצע לכם. בנוסף, תמיד יש לוודא שחברת האחסון מציעה לכם את התקנתה של החבילה ללא עלות. בהצלחה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בוחרים וילות בכנרת למשפחות