למה העסק שלך צריך תוכנה לניהול מלאי?

684 צפיות

לכאורה, אין פשוט יותר מניהול מלאי. כל סחורה שנכנסת נרשמת ונוספת למלאי, וכל סחורה שיוצאת – מתועדת ונגרעת מן המלאי. לכאורה מספיק לשים בפתח המחסן עובד עם פנקס ולדאוג לכך שהוא יהיה אחראי מספיק כדי לתעד את כל הכניסות והיציאות. בפועל, כמובן, אנו מגלים מהר מאד שהשליטה במלאי אינה פשוטה כלל.

בעיות השליטה במלאי הולכות ונערמות ככל שמתעמקים בנושא. בראשן כמובן רשלנות וגניבות, מכיוון שלכל מלאי באשר הוא יש ערך. בנוסף, המלאי מהווה חלק מהנכסים של העסק, וככזה מוטלת על בעל העסק חובה חוקית להיות בשליטה ולדווח על ערכו בצורה שיטתית ובזמן אמת. במחסני הענק שאנו רואים כיום, במהירות וביעילות שדורש עסק מקצועי בשוק תחרותי גלובאלי, נדרשת מערכת שתאפשר שליטה מושלמת ומהירה ואשר יכולה לשמש עובדים רבים במקביל. בנוסף, כמובן, המחסן אינו מבודד משאר מערכות הארגון. כל בר דעת יודע שהמלאי משפיע באופן דרמטי על יכולת הייצור של העסק – שהרי אי אפשר לסיים את הרכבת המוצר כאשר חסרים הברגים. כלומר, תכנון המלאי חייב להסתנכרן בצורה מושלמת עם תכניות הייצור אשר נשענות, בתורן, על תכניות השיווק. כל הפעילויות הללו חייבות להגיע גם לידיעת מחלקת הנהלת חשבונות ולהשתלב בתהליכי ייבוא, ייצוא, מכירות ורכישות. כלומר, תוכנה לניהול מלאי חייבת להיות חזקה ומשוכללת דיה כדי לשלוט בכל התהליכים הלוגיסטיים ובכל הפעילות העסקית על כל אגפיה ובכל מחלקות החברה.

איך בוחרים תוכנה לניהול מלאי?

קיימות בשוק לא מעט תוכנות משולבות אשר יסייעו לבעל העסק להגיע לשליטה מרבית בכל שרשרת האספקה והלוגיסטיקה של העסק. מאידך יש לדעת ששילוב מערכת כזו הוא צעד סבוך ומורכב מאד לביצוע. חברת greenhouse מביאה עמה ניסיון אדיר בהטמעת התוכנה בעשרות ארגונים מורכבים ורב לאומיים. שלב ההטמעה דורש הכרות עם המערכת ויכולת להתאימה כל הפרטים המייחדים את העסק שלך, ולצורך זה נדרשת הבנה עסקית מעמיקה וגישה שירותית בלתי מתפשרת. החברה שאתם בוחרים צריכה להיות מחויבת ממש כמוכם להצלחת התהליך.

יתרון ייחודי נוסף הוא היחס למנכ”ל הארגון. קשה מאד להשתלט על כל ההיבטים של מערכת ניהול חדשה, במיוחד כאשר לא עוסקים באופן יומיומי בעבודה השוטפת של הזנת הנתונים ומשיכתם. תחת הלחצים השונים של ניהול החברה המנכ”ל זקוק לתיווך וסיוע כדי ליהנות ממש מהיום הראשון מיתרונות המערכת ומיכולותיה. הליווי שמציעה חברת greenhouse למנהלים יאפשר לכם להמשיך להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב תוך כדי שימוש בכלים הנפלאים של מערכת עיבוד נתונים משוכלל.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מכירת מערבלי בטון וציוד מכני הנדסי