הרצאות תוכן לכנסים מקצועיים/עסקיים

785 צפיות

הרצאה מקצועית יכולה לעשות בעבורכם את ההבדל בין כנס מקצועי/עסקי מוצלח לבין כנס מקצועי/עסקי ברמה בינלאומית. ההרצאות המתקיימות במסגרתם של כנסים מקצועיים משלבות בתוכן היצע מגוון של עולמות תוכן המותאמים בין היתר למטרות הכנס ולמעמדם המקצועי-עסקי-אישי של באי הכנס.

הרצאות תוכן לכנסים מקצועיים ו/או עסקיים מועברות על ידי מרצים מובילים ומבוקשים בתחומם, כאשר נושא ההרצאה וזהות המרצה נקבעים בהתאם לדרישות מפיקי הכנס ומטרותיו. בין יתר התחומים הנפוצים בהם עוסקות ההרצאות השונות המותאמות לכנסים מקצועיים/עסקיים, תוכלו למצוא נושאים כגון: מוטיבציה, יצירתיות ויזמות עסקית, ניהול, חדשנות טכנולוגיות, מדעים מדויקים, כלכלה ועוד עשרות נושאים מרתקים המועברים על ידי מרצים בעלי ניסיון ומיומנויות בתחום דוגמת חיים שפירא, ד”ר לגנטיקה מתמטית והוראת מדעים שהרצאותיו בתחומים אלו נחשבות להרצאות מרתקות ושנונות המשלבות בתוכן ידע נרחב ומעשיר.

התאמת תכנים לכנסים מקצועיים/עסקיים

כנסים מקצועיים ו/או עסקיים משלבים בתוכן עולמות תוכן שונים המותאמים לאופי הכנס ומטרותיו. בחלק מהכנסים, עולמות התוכן של ההרצאות עוסקים בנושא העיקרי של הכנס, ובחלק מהכנסים, ההרצאות מהוות ערך מוסף לבאי הכנס במסגרת קיומן של הרצאות העשרה בתחומים הנושקים לנושא העיקרי של הכנס. התאמת תכני ההרצאות לכנסים המקצועיים/עסקיים, חייבת להתבצע על ידי גופים ונותני שירות העוסקים ומתמחים בבניית תכני העשרה לכנסים מקצועיים ועסקיים כאחד. גופים אלו מעמידים לרשותכם רשימת מרצים אקסקלוסיבית הכוללת בתוכה: אנשי תקשורת מובילים, אנשי אקדמיה מהמובילים בתחומם ואושיות בולטות בענף המקצועי בו הם עוסקים ומתמחים. על מנת להבטיח לעצמכם חוויה מעשירה ומהנה במסגרת הזמנת מרצים לכנס המקצועי/עסקי הבא אותו אתם מקיימים, אנו ממליצים לכם לבחור את עולמות התוכן להרצאה ואת זהות המרצה בהתאם לפרמטרים המקצועיים הבאים:

בראש ובראשונה, הגדירו את מטרת הכנס ואת רשימת התכנים העיקריים המלווים את הכנס. בשלב השני, הגדירו את הזמן העומד לרשותכם לצורך קיומם של הרצאות תוכן מרתקות במהלך הכנס. לאחר מכן, בחרו שלושה עד חמישה נושאי עניין הרלוונטיים למהות הכנס. במידת האפשר, אנו ממליצים לכם לקיים משוב כללי בין באי הכנס בכל הנוגע לתחומי העניין אליהם הם יהיו מעוניינים להיחשף במהלך הכנס. במידה והדבר לא מתאפשר, אנו ממליצים לכם לעיין בתכני ההרצאות השונות המוצעות לכם (ואם הדבר מתאפשר אף להיות נוכחים באחת מההרצאות הרלוונטיות לכנס המקצועי/עסקי הבא שלכם). כמו כן, אנו ממליצים לכם לגבש מסמך המפרט את סוג קהלי היעד מהם מורכבת רשימת באי הכנס. הרצאות תוכן מעשירות של ד”ר חיים שפירא לדוגמא,  יכולות להיות מותאמות למגוון רחב של קהלי יעד בהתאם לנושא הנדרש לכם.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
העתיד כבר כאן וקוראים לו: ספר אלקטרוני
הרצאות תוכן לכנסים מקצועיים/עסקיים