תובנות עסקיות באמצעות שימוש בתוכנת BI  מתקדמת

1028 צפיות

דמיינו שיכולתם לאסוף את כל המידע הארגוני, ממערכות שונות וממסדי נתונים מרובים, לאחר מכן להציג את כל הנתונים הרלוונטיים תוך מציאת קשרים הגיוניים ביניהם בצורה קלה להבנה ולניתוח – על מנת לזהות מגמות עתידיות על פי תובנות ממגמות עבר בארגון. האנליסטים הגדולים המנתחים חברות עושים זאת בזמן אמת עלפי הנתונים הנאספים ממספר מקורות על נישה מסוימת – מדוע שלא תשתמשו במידע הנגיש לכם בלבד ותגיעו למגוון תובנות עסקיות לפניהם? הכירו את האפשרויות החדשות שנפתחות בפני מנהלים ומקבלי החלטות בארגון.

ארגז כלים מקיף למנכ”ל החברה

כל תחום זקוק לשירותי בינה מלאכותית ואת מרבית התהליכים המתקיימים בחברה, לרבות שרשרת הייצור, השיווק והלוגיסטיקה, ניתן לייעל בצורה משמעותית. פיתחנו מגוון רחב של כלים למנהלי חברות במגוון רחב של תחומים ביניהם ניתן לציין חברות יצרניות בתחום הטעם והריח, חברות המנהלות רפתות חכמות (כי מסתבר שגם פרות ניתן לנטר ולזהות פתרון חליבה מתאים בזמן אמת), ניהול תפוקות יבול ושדרוג תפעול מכשירי מדידה אופטית עבור תעשיית המוליכים למחצה. לכולם עזרנו בזמן אמת עם הבנה נכונה של הנתונים הארגוניים – כעת הגיע גם הזמן שלכם לגלות איזה מידע מסתתר בפעולות היומיומיות בארגון.

המודולים במערכת Qliqsense

אחת ממערכות הדגל שלנו היא Qliqsense המאפשרת למקבלי ההחלטות בארגון לסדר את כלל המידע שאספו בצורה קלה ונהירה לקריאה, כך יוכלו לזהות נתונים שונים על פי צרכים משתנים מארגון לארגון. בחינה של עונתיות בעסק, גם אם ניתן לזהותה באופן אינטואיטיבי היא הרבה יותר עצמתית כאשר אתם מזהים את הזמן והמקום הנכון להיכנס עם מוצרים חדשניים או לזהות את הדרך בה הייצור עובד בחברה.

רואים רחוק רואים שקוף: הכירו את Qliqview

מערכת נוספת המאפשרת ראייה רחבה יותר של הנתונים בארגון היא QliqView. באמצעות מערכת BI זו, הכוללת חווית משתמש שאין שנייה לה תוכלו לשפר את ביצועי העסק ולראות הבדלים כבר לאחר ההטמעה הקצרה. המערכת אינטואיטיבית וקלה לתפעול ומאפשרת לכל בעל הרשאה בארגון לקבל מידע בזמן אמת מכל מערכת אחרת בארגון, תוך אינדוקס מתקדמת המאפשרת שליפה של נתונים בשניות בודדות. מהיום אינכם מקובעים רק לשאילתות קיימות, או מוגבלים בשל מערכות מידע שאינן מתקשרות זו עם זו. מערכת ה BI מחברת את הנתונים ומאפשרת לכם להסיק מסקנות על סמך הנתונים שנמשכו במקביל מכל המערכות.

GIS מערכות מידע גיאוגרפיות: לנהל מכל מקום

חלק מהותי ממערכת QuiqView היא מודול ה GIS המעניק מבט על תהליך הייצור והמכירות של סניפים ברחבי העולם. מהיום, פיתוח של מהלכים אסטרטגיים יכול להתבסס לא רק על מספרים משמימים בדו”ח אקסל מורכב אלא גם על בסיס מידע ויזואלי עצמתי המציג באמצעות כלים חדשניים כמו Heat Map ומפות FlowMap את כל המידע בצורה גרפית קלה לקריאה והבנה.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ארונות הזזה- כשתנסו, תבינו
תובנות עסקיות באמצעות שימוש בתוכנת BI  מתקדמת