שלבו קוואקר בארוחות השונות

1302 צפיות

 

מעוניינים להתחיל לאכול בריא? זה הזמן לשלב את הקוואר בארוחות השונות שלכם וליהנות מחגיגה של ויטמינים וסיבים תזונתיים בריאים המשנים את האנרגיה שלכם לאורך כל היום ומטהרים את הגוף. את הקוואקר אפשר לשלב בדייסה טעימה, בעוגיות עשויות כל טוב או פשוט כנשנוש באמצע היום. עם קוואקר תגלו עולם חדש של בריאות.

מה זה קוואקר?

אם עדיין לא הכרתם את המונח הנפוץ יותר בעולם לשיבולת השועל – זה הזמן להכיר. לקוואקר יש מגוון רחב של יתרונות בריאותיים. הוא מומלץ לחולי סכרת וידוע כמאזן את רמות הסוכר בגוף בזכות הסיבים התזונתים, שכם סופגים את הנוזלים ממערכת העיכול שלנו. סיבים אלה גם משמשים כמטאטא הטבעי של הגוף ונכנסים ויוצאים ממנו כאשר הם מנקים את המערכות.

מומחים מספרים לנו כי מנה אחת של שיבולת שועל ביום נמצאה כמפחיתה את הסיכון לצבירה של אלכוהול בכלי הדם וכך היא מונעת מחלות לב – תוך סיוע להעלאת כמות ה”כולסטרול הטוב” בגוף. הקוואקר גם ידוע כמאזן את לחץ הדם, כמקור נפלא לברזל וויטמינים ואפילו כאמצעי מסייע לטיפול בעור.

מאכלים מיוחדים עם קוואקר

לצד עוגיות רגילות ומוכרות תמצאו עוגיות קוואקר  גרנולה וצימוקים במילוי מפנק של קרם מסקרפונה שהגיעו אלינו מארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. המתכון האמריקאי היה יכול להחשב כחגיגת “שחיתות” מתוקה לו היינו מכינים אותו מחמאה וקמח בלבד – אך השילוב של קוואקר, גרנולה וצימוקים הופך אותו לפסטיבל אנרגיה בלתי נלאה ולאחד הקינוחים הבריאים יותר שאנו מכירים.

מי אכל את הדייסה שלי?

כבר מילדותינו אנו נחשפים למאכל הזה – דייסת הקוואקר הבריאה המשולבת באינספור פירות ומאפשרת לנו לבנות ארוחות במהירות הבזק. כל שאנו צריכים לעשות הוא להרתיח מעט חלב (אפשר גם חלב סויה או שקדים) ולערבב בעדינות את הקוואקר והנה יצרנו ארוחה מלאה ומשביעה. אם תרצו תמצאו פה גם מתכון לארוחת בוקר המכיל את כל נפלאות הקוואקר בשילובים טעמים במיוחד.

באיזה גיל הכי מתאים לאכול קוואקר?

רבים שואלים האם הקוואקר מתאים דווקא לגיל מסויים? האם לילדים מומלץ יותר לאכול קוואקר מלמבוגרים? מסתבר שלא. בכל גיל הקוואקר יכול להעניק יתרונות אחרים. כאשר תאי הגוף נבנים בגיל צעיר הוויטמינים והברזל שבו משמשים לבניית תשתית נכונה לכל החיים, בגילאים מבוגרים יותר הוא מעניק רמה גבוהה של אנרגיה וגם בגיל מבוגר הוא עוזר לאזן את רמות הסוכר והכולסטרול בגוף. אז מה צריך יותר מזה?

לסיכום, כפי שהמליצו הרופאים, אל תוותרו על לפחות מנה אחת של קוואקר ביום. אין זה משנה אם תבחרו לאכול את שיבולת השועל שלכם בתוך דייסה, בעוגיה טעימה או דווקא להוסיף אותו בצורה הטבעית ביותר כדגני בוקר לקערת החלב שלכם. הקוואקר כולל כל כך הרבה יתרונות בריאותיים שממש חבל לוותר עליו.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
לעצב מסביב לשולחן
שלבו קוואקר בארוחות השונות