שירותי ביטוח לחברות שמירה וכוח אדם

767 צפיות

עסקים קטנים כגדולים, מעסיקים עובדים לצורך תפעולם. רבים מהם פועלים בתוך משרדים ויש להם רכוש שנועד לפעילותם. כל עסק חייב לבטח את עובדיו ואת נכסיו. קבלני כוח אדם, קבלני שמירה וניקיון מספקים לרוב עובדים ללקוחות ועיקר פעילותם היא בשירותים מעין אלה. עסקים אלו חייבים להיות מודעים במיוחד לנושא הביטוחיים לעובדים, ועקב כך הם צריכים לקבל ייעוץ ושירות מסוכני ביטוח אשר מתמחים בתחום.

בית משפט
בית משפט

נושא העובדים הינו רגיש מאוד בחברות אלו בגלל חוקי המדינה הקיימים ובגלל שעיקר הרווח של החברות הללו מגיע מפעילות זאת. הרווח לעובד בעסקים אלו הינו מצומצם, יחסית, בגלל אופי השירות ובגלל התחרות הרבה בתחום, ולכן, יש צורך בקבלת שירותי ביטוח צמודים בעלות סבירה. סוכני ביטוח חברות כוח אדם מספקים, לרוב, גם ביטוח חברות שמירה בגלל שיש הרבה מהמשותף בפעילותם. השוני העיקרי הוא בזה שחברות שמירה מספקות שירות בנישה מיוחדת מאוד, ואילו חברות כוח אדם מספקות עובדים למקצועות רבים אחרים.
הצגת אישורי ביטוח במכרזים
שני התחומים, כוח אדם ושמירה, נזקקים לרישיונות ממשלתיים לפעילותם. שירותים רבים אותם הם מספקים מותנים בהצגת רישיונות אלו. עבודה רבה בהיקפים גדולים נמסרת להם על ידי משרדי ממשלה, חברות סמך שלה, תאגידים גדולים, מפעלים ועוד. במכרזים שמתפרסמים יש דרישה להצגת ביטוחים שונים. ביטוחי חברות כוח אדם כמו גם ביטוח חברות שמירה חייבים לכלול בתוכם ביטוח עובדים למיניהם, ביטוחי צד ג’ ועוד. הצגת אישורים אלו נעשית על ידי חברת הביטוח באמצעות סוכן ביטוח שמתמחה בכך, והאישורים הם תנאי להשתתפות במכרז או בהצעת המחיר.
מפרסמי המכרז מבקשים, במקרים רבים, אחריות צולבת שמשמעותה היא הכללתם בביטוח עצמו. הדבר נועד למנוע תביעתם על ידי עובדי הקבלן, ובמקרה שכן מוצגת התביעה מתגלגלת האחריות ישירות אל הקבלן כולל נושא ההשתתפות העצמית בתביעה. נושא הביטוח לחברות כוח אדם ושמירה הינו מורכב מאוד וכולל בנוסף, ביטוח המשרד ותכולתו, ביטוח רכבים, ביטוח מיוחד לציוד יקר ערך שנמצא ועוד. סוכן שמתמחה בנישה הספציפית הזאת יכול לתת ייעוץ מקיף. יש צורך לקבל החלטות על גודל הביטוח, על היקפו ועוד. סוכנות ביטוח מקצועית יכולה לספק פוליסת ביטוח מחברות שונות והיא תמצא עבור כל לקוח את הפוליסה הטובה ביותר מבין אלה שבשוק. כמובן, שסוכן ביטוח נבחן גם בעת הגשת התביעה וגם כאן הלקוח אמור לקבל שירות יעיל ומקצועי שיספק לו שקט נפשי רב.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
אביזרי מטבח שמשנים את החיים
שירותי ביטוח לחברות שמירה וכוח אדם