רהיטים מעוצבים ומה שעומד מאחוריהם

645 צפיות

רבים מבקשים למצוא רהיט מעוצב לביתם, עם זאת נשאלת השאלה מה עומד מאחורי ההגדרה “רהיטים מעוצבים”, במיוחד כאשר לכל אחד יש טעם שונה. ובכן נכון שאין להתווכח על טעם אישי, אך כאשר מדובר על עיצוב, כן ניתן לציין כמה כללי ברזל שאם מתייחסים אליהם ביחד, ניתן למצוא הגדרה ראויה. ראשית יש לציין שרהיט מעוצב יכול להיות מינימליסטי או מאסיבי, אך מה שמשנה זה שהוא יהיה עשוי ברמת גימור מושלמת, שהוא יכיל תחכום עדין, שהוא יכיל קווים הרמוניים, (עם העדפה לתוספת של טוויסט), שהוא ייצור תחושה של סדר, אך ירגש וכמובן שמבט אחד עליו יבהיר שמדובר על פריט אומנות.

 

ערך המוסף

כאשר מדובר על רהיטים מעוצבים אין להפריד בין עיצוב פרקטי להיבט אומנותי, ועל כן כאשר מבקשים למצוא רהיט שכזה יש לדעת היכן לחפש, אחרת ניתן למצוא מבחר גדול של רהיטים פרקטיים, אך הם יהיו חסרי הערך המוסף שמאפיין רהיט ייחודי ומעוצב.

 

התמקדות

אם נחזור אל נקודת ההתחלה, נציין שאין לצפות שכל רהיט מעוצב יענה על הטעם האישי שלנו, ובטח שלא על הצרכים הספציפיים שלנו. על כן אם מבקשים להשלים את עיצוב הפינה שבסלון עם פריט מיוחד, אם מבקשים להוסיף טאצ’ עיצובי עבור מבואת הכניסה, אם מבקשים לסדר ספרייה אך שהיא תהיה יותר ממקום בו רק מניחים ספרים- הרי שיש להגיע אל מקום שמייצר עם הרבה אהבה וכישרון רהיטים מעוצבים, יש להגיע למקום שיודע להציע מגוון אופציות שונות, כך שניתן יהיה להבין אט אט ותוך כדי התרגשות גדולה מיהו הרהיט הנוסף אותו מתכוונים להוסיף למכלול העיצובי של הבית.

 

חווית רכישה

יש לקחת בחשבון שכאשר עומדים לרכוש רהיט מעוצב, יש לגשת למשימה עם התרגשות, יש ליהנות מהבחירה- אחרי הכול מדובר על עיצוב ועיצוב טוב אמור לרגש. על כן אין להגיע לכל מקום, אלא רק למקום שכבר הבחנתם שהעיצובים שלו עושים את העובדה, שאתם מתחברים לסגנון והעיצובים גורמים לכם להתחיל להבין כיצד הבית שלכם משתנה לטובה בעקבות התוספת של אותו פריט.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מחיות פרי לתינוק- ביתיות או קנויות?
רהיטים מעוצבים ומה שעומד מאחוריהם