קרוואן להשכרה או לקנייה?

1043 צפיות

 

חוויית הקרוואנים היא אחת מהחוויות המסעירות. שכן, אדם קם לו יום אחד ומחליט לקחת את ביתו איתו. אמנם התיאור אינו מדויק, שכן דברים רבים השתנו מאז המצאת הקרוואן אך עדיין ניתן לתאר את הנסיעה עם נגרר ביתי כחוויה לא שגרתית וככזאת אותה זוכרים לאורך זמן. אז מהו הקרוואן ומה היתרונות של השכרתו? התחילו לקרוא!

 

כל שצריך לדעת אודות קרוואן

קרוואן הוא חדר נגרר על גלגלים המוצע להשכרה או לרכישה מחברות המתמחות בכל הקשור אל יחידות נופש נודדות אלו. נכון להיום כל קרוואן להשכרה מאובזר במערכת אירוח חדשנית ומפנקת המותאמת לכמות מסויימת של אנשים וטרם בחירת אותם קרוואנים להשכרה בצפון המתאימים לטיולים אותם תמיד חלמתם לעשות, תמיד חשוב לזכור את הקריטריונים החשובים לבחירתו. הבחירה תמיד תיעשה בהתאמה מלאה לסוג הטיול או הנופש אותו  מתכננים, בהתאמה לכמות האנשים שישהו בנגרר, בהתאם לרמת הנוחות והפינוק בהם מעוניינים וכמובן בהתאם לתקציב הקיים בידי הלקוח.

 

נכון להיום ניתן לבחור בקרוואן המותאם לזוג ושני אנשים או לזוג וארבעה או חמישה אנשים. רוב הקרוואנים הגדולים כוללים אבזור של מיכל מים ענק, תא מטען חיצוני המיועד לאחסון יעיל ושימוש נוח בבלוני גז. בנוסף, רוב הקרוואנים כוללים רשתות הגנה מיתושים בחלונות, וילונות המבטיחים פרטיות, אשפתון, מיטות, צוהר, מאוורר, מטבח שבו כיריים, כיור ומקרר, שירותים ומקלחת הכוללים אסלה כימית, אגנית וברז המיועד לשימוש בכל הקשור אל פעולות שטיפה ורחיצה. מבחינת חשמל ותאורה, ניתן ליהנות משקעי חשמל בתוך הקרוואן ומחוצה לו, תאורת תקרה ותאורת חוץ. טרם השכרתו של קרוואן חשוב לרשום את הדברים החשובים לכם בו ולוודא שהוא אכן כולל אותם.

 

קניית קרוואן מתאימה לאנשים שמעוניינים להתגורר בו או להשתמש בו בתדירות גבוהה. אם אינכם מתכננים להשתמש בו לעיתים קרובות, הפתרון הטוב ביותר הוא קרוואן להשכרה, דבר שיאפשר לכם לבחור מדי טיול את הדגם המתאים לכם וזאת בהתאם לתקציב הקיים ברשותכם. יתרונותיו של הקרוואן הם שמדובר על נופש מסוג אחר, שונה מחופשה בבית המלון או בצימר. חברות שמציעות קרוואנים להשכרה בצפון מציעות ללקוחותיהם את האפשרות לנופש מיוחד באיזורים שונים בצפון. יתרונות נוספים הם שמדובר על בית שצמוד אליכם כל הזמן (כולל שירותים, מקלחת ומקום ללון), “צימר” נגרר שיאפשר לכם להראות לילדים את הצדדים היפים של הארץ מבלי לדאוג שמא הם יהיו עייפים ולא ירצו להמשיך לצעוד במסלול. כעת, כל שנותר הוא לבחור את אותו קרוואן המתאים לכם. בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הבחירה המקצועית ביותר – תרגום ומתורגמן
קרוואן להשכרה או לקנייה?