קנייה חכמה של זרי פרחים

954 צפיות

רוב האנשים אינם מבינים מהי חנות פרחים עד אותו שלב שבו הם נכנסים אל חנות פרחים פיזית או חנות פרחים מקוונת. כאשר הם נכנסים לחנות הם מופתעים לגלות את ההיצע האדיר של סוגי הזרים ואפשרויות נוספות, כמו למשל הוספת בלונים, שוקולדים ויין לזר הנבחר. האפשרויות רבות וכל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו, גם אם מדובר על פרח בודד עם מתנה של סלסלת פירות לצידו או זרי פרחים שמעוצבים בדמות סוגים שונים של חיות.

 

איפיון מקדים

דבר חשוב אותו יש לעשות בטרם נכנסים אל חנויות פרחים בחולון או טרם הזמנת זר פרחים טלפונית הוא להגיע למספר החלטות מקדימות שיעזרו לכם בבחירת המתנה אותה אתם מעוניינים לשלוח במהירות, ביעילות ובהתאמה מלאה ליכולת הכלכלית שלכם:

  • תקציב – יש להחליט על אותו סכום כסף שישמש אתכם לקנייה של זר פרחים או כל מתנה משולבת אחרת מחנות פרחים איכותית.
  • סוג האירוע – יש לרשום לעצמכם מה אופי האירוע ולבחור סוג מסוים של זר פרחים המתאים לאותו אירוע. במקרה ואינכם יודעים כיצד להחליט מה מתאים ומה לא, אל תהססו ופנו אל הנציג הטלפוני של חנות הפרחים. המוכר הטלפוני ישמח להציע לכם מספר אפשרויות ולהסביר מדוע אפשרויות אלו הן המתאימות ביותר לסוג האירוע שלכם.
  • התאמה אישית לאדם – דבר נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא אותו אדם אליו אתם שולחים את הפרחים. אין זה משנה מה האירוע, חשוב להתאים את הפרחים לאותו אדם. מסיבה זו חשוב לברר מראש מה סוג הפרחים אותם הוא אוהב ואילו פרחים הוא אינו אוהב וזאת על מנת להימנע משילוב של אותם פרחים בזר.
  • שליחות – דבר אחרון אותו חשוב לעשות הוא להחליט מראש האם אתם מעוניינים להזמין את הפרחים והפינוקים טלפונית ולאסוף אותם בעצמכם או שמא אתם מעוניינים שאותה חנות פרחים בחולון בה בחרתם תבצע שליחות של הפרחים (פעולה שלעיתים  תדרוש מכם תוספת מחיר).

 

קניית פרחים – הלכה למעשה

בחירת אותה חנות פרחים ממנה תקנו את הזר חייבת להיעשות בהקפדה. יש לברר האם זוהי חנות ותיקה ובעלת מוניטין מוצלח שמספקת זה שנים זרי פרחים ללקוחות מרוצים. חשוב לוודא שהחנות מאפשרת הזמנה טלפונית ושהנציגים שלה מומחים בשזירה וידועים ביחס החם והמקצועי שלהם לכל אדם שמתקשר או מגיע לחנות. יש לבדוק האם אותה חנות פרחים בחולון מציעה מחירים משתלמים ופרחים איכותיים בהשוואה אל שאר חנויות פרחים בחולון והאם יש אפשרות של שליחות. אם החנות עונה על כל הדרישות, כל שנותר הוא לטלפן אליה ולתת לשוזרים לעשות את העבודה בשבילכם. בהצלחה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
שעון נוכחות וירטואלי
קנייה חכמה של זרי פרחים