קינוחים בריאים – חוויה בלתי נשכחת

900 צפיות

היום יש עליה במודעות לאכילת אוכל בריא ותזונה נכונה. אנשים התחילו לשים לב לכל מה שהם אוכלים ומנסים כמה שיותר לשמור על תזונה נכונה. מאכלים הנחשבים ללא בריאים סופגים ירידה בביקוש. למרות הטעות הנפוצה אנשים מרבים לחשוב שמאכלי קינוחים חייבים להיות לא בריאים.

כאשר מדברים על קינוחים ומנות אחרונות לרוב האנשים עולה מיד מחשבה על אוכל לא בריא מלא בשוקולד וסוכר אך מחשבה זו היא טעות נפוצה. עם כל השינויים בתחום האוכל והמעבר לאוכל בריא יותר. ניתן לראות כי מטבחים  ושפים התחילו לשנות את דרך הבישול שלהם לבישול בריא ומאכלים בריאים. גם המנות האחרונות והקינוחים עברו את השינויים הללו והיום כמעט כל קינוח עבר מחשבה על אך לעשות אותו כמה שיותר בריא.

קינוחים בריאים

היום לא כל קינוח הוא מאכל מלא בסוכר ושוקולד. עם כל המעבר לאוכל בריא שפים החלו לחשוב אך עושים א מנות הקינוחים בריאים יותר ופחות משמינים. היום ניתן לראות קינוחי גלידות אשר מכינים אותם על בסיס מים – גלידת סורבה. גלידות אלו הרבה יותר בריאות מגלידות על בסיס חלב ובהרבה מקרים גם יותר טעימות.

בנוסף, היום ניתן לראות כי בהרבה מקרים המנות האחרונות מורכבות מפירות מזינים כגון תפוזים, תותים, תפוחים, אגסים, אפרסמונים ועוד. פירות המשמשים כמנה אחרונה תורמים בהרבה מובנים אבל הדבר הבולט ביותר הוא הריענון שהם מעבירים בגופנו. כאשר אנחנו אוכלים קינוח משוקולד אנחנו מיד מרגישים כי המנה עושה לנו יותר כובד על הבטן ואילו פירות עושים בדיוק את ההפיך. קינוחי פירות מלאים במיצים ונוזלים טבעיים עם סוכר טבעי העוזרים מבחינה תזונתית וכן עוזרים לנו לתחושה בבטן. הפירות גורמים לנו לריענון בכל הגוף ולתחושה צוננת יותר.

על מנת ליצור מנות בריאות יותר צריך לשנות את כל אורח החיים שלנו, זהו שינוי משמעותי ביותר המשפיע על חיי היום יום שלנו. בשלב הראשון נשארים רעבים ותפתים לא לקחת מאכלים הקורצים לנו אבל ברגע שמתרגלים לעובדה שאוכלים אוכל בריא הדבר נהיה הרבה יותר קל

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בואו לגלות את סודות האוכל בסדנאות הבישול
קינוחים בריאים – חוויה בלתי נשכחת