קונדומים – הבחירה הנכונה

1221 צפיות

קונדום הוא אחד מאמצעי המניעה המוכרים והנמכרים ביותר. רוב הקונדומים עשויים מלטקס והמטרה שלהם היא למנוע מצב בו מתקיים מגע ישיר בין האיברים של האישה והגבר בעת קיום יחסי מין. נכון להיום אחת החברות המוכרות ביותר בתחום ייצור קונדומים היא דורקס. חברה זו מייצרת אמצעי הגנה מסוג זה כשמונים שנה ומדי תקופה היא מציגה מוצרים חדשים ומפתיעים, כמו למשל דורקס אקסטרה סייף.

 

הכירו את הקונדומים

קונדומים עשויים מגומי דקיק המולבש על קצה הפין כאשר הוא בזיקפה. לאחר פעולת השפיכה, נוזל הזרע נשאר בתוך הקונדום במקום בתוך הרחם, דבר שמוביל לכך שאין מגע בין נוזל הזרע לבין איברי האישה החיצוניים והפנימיים ולכן גם אין סיכון שמא האישה תיכנס להיריון או תידבק במחלות שונות המועברות בנוזל הזרע.  היתרונות של הקונדום באים לידי ביטוי בכך שלא צריך מרשם רופא על מנת לקנות אותו, הוא אמצעי המניעה החיצוני היחיד שמונע מצב של הדבקה במחלות מין והוא מגן מפני כניסה להיריון (ברוב המקרים באם המוצר אינו פגום) ואינו מחייב תוספת של אמצעים נוספים למטרה זו, כמו למשל נטילת הורמונים. בנוסף, אין שום תופעות לוואי בגין שימוש בקונדום.

שתי ידיים וקונדום על אצבע אחת
שתי ידיים וקונדום על אצבע אחת

 

חשוב לוודא שקונים חפיסת קונדומים של חברה ותיקה שידועה בכל הקשור אל אמינות ובטיחות המוצרים שלה, כמו למשל דורקס. תמיד חשוב לוודא שהמוצרים אותם מציעה החברה הם מוצרים אותם מייצרים מחומרי גלם איכותיים וכאלו שעוברים בקרת איכות קפדנית. בנוסף, חשוב לוודא שהחברה פועלת בהתאמה מלאה לתקנים הבינלאומיים שפורסמו בכל הקשור אל איכות מוצרים אלו. נכון להיום חברת ‘דורקס’ מציעה סוגים שונים של קונדומים בעובי, מרקם וגדלים שונים ומקפידה על פיתוח וייצור של קונדומים חדשים מדי תקופה, כמו למשל דורקס אקסטרה סייף, קונדום שמציע הגנה כפולה בהשוואה לקונדומים הדקים יותר. .

 

דבר נוסף אותו חשוב לקחת בחשבון הוא שימוש נכון בקונדום. שימון נכון בקונדום איכותי יבטיח שלא יהיה מצב בו הקונדום יקרע. טרם תחילת השימוש במוצר זה תמיד חשוב לוודא שהוא בתוקף, לפתוח אותו בזהירות, לגלגל אותו עד בסיס איבר המין הגברי ולוודא שהקצה שלו נשאר חסר אוויר וזאת על מנת שיהיה מקום לנוזל הזרע. בסיום המשגל, תמיד חשוב להוריד את הקונדום, לקשור אותו ולזרוק אותו לפח. תמיד יש לוודא שאחסון קופסאת הקונדומים יהיה במקום מוצל ויבש וזאת על מנת שהקונדומים יצליחו למלא את התפקיד לו הם מיועדים. בהצלחה.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
איך לנהל בית קפה בהצלחה
קונדומים – הבחירה הנכונה