מתכוני בריאות מפנקים לקיץ

1076 צפיות

חופשת הקיץ  כבר כאן, וזה הזמן להכיר מספר מתכונים מפנקים לילדים.בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר מתכונים שילדים אוהבים. היתרון של המתכונים המופיעים לפניכם טמון בעבודה שכל אחד מהם מכיל רכיבים בריאותיים ההופכים את המתכון למנה מפנקת ובריאה כאחד לילדים במהלך חופשת הקיץ.

להכנת פנקייק בריאות מפנק הצטיידו ברכיבים הבאים: חצי כפית קינמון, 8 חלבוני ביצה, חצי כוס של גבינת קוטג’, כוס מלא של שיבולת שועל, 2 כפיות תמצית וניל. ערבבו את כל הרכיבים באמצעות בלנדר (אפשרי בלנדר-מוט) עד לקבלת בלילה אחידה ללא “גושים”. חממו מחבת לחום בינוני עד גבוה ובאמצעות מצקת צקו את התערובת לתוך המחבת ובכל פעם שצד אחד “מזהיב” הפכו את הפנקייק לצד השני. את הפנקייקים המוכנים ניתן להגיש בליווי כדור גלידה, סירופ מייפל או קוביות קטנות ממגוון פירות העונה. על מנת ליהנות מגוון רחב של מתכוני בריאות במהלך חופשת הקיץ, אנו ממליצים לכם לעשות שימוש תדיר בשיבולת שועל ולהוסיפה לכל ארוחה (לפחות פעם ביום) במהלך ארוחות הקיץ המשפחתיות.

רוצים להעניק לילדכם ארוחת בוקר מזינה ובריאותית במהלך החופש הגדול? לפניכם מתכון להכנת דייסת שיבולת שועל עם קקאו. רכיבי המתכון: חצי כוס של שיבולת שועל, חצי בננה טרייה (פרוסה לעיגולים), כפית גדושה של אבקת קקאו, חצי כוס חלב, כפית דבש. את המנה מומלץ להכין לילה קודם ולערבב את שיבולת השועל ביחד עם הדבש ולהניח בקירור למשך כל הלילה. בבוקר, הוציאו את התערובת מהמקרר, הוסיפו את החלב והקקאו וערבבו עד לקבלת תערובת סמיכה. מומלץ להגיש בקערית בינונית או גדולה ולקשט אותה בפרוסות הבננה.

טיפים לתזונה במהלך חופשת הקיץ

חופשת הקיץ הארוכה, מחייבת את ההורים שביניכם להנהיג לילדיכם מסגרת תזונתית הולמת ובריאה במהלך ימי החופשה. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לשמור על מספר כללים משמעותיים: הקפידו על קיומן של שלוש ארוחות מלאות במהלך היום ושתי ארוחות בביניים, הקפידו על ארוחת בוקר מזינה, הקפידו על שתייה מרובה של מים לאורך כל שעות היום, הקפידו על אכילת ירקות ופירות בין הארוחות, וכמובן השתדלו להפחית את כמויות החטיפים והמתוקים המצויים בארונות המטבח. כמו כן, אנו ממליצים לכם לאסוף מספר מתכוני בריאות באמצעות רשת האינטרנט והפקידו להכין מתכון בריא אחד לפחות אחת ליומיים-שלושה. במידה ותרצו לפנק את ילדיכם במזון ממותק, הגישו לילדים פנקייק משיבולת שועל אליו תוכלו להוסיף רכיבים מתוקים כגון: כדור גלידה, סירופ מייפל או שוקולד וכדומה.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
להזמין חולצות טריקו באינטרנט-כיצד?
מתכוני בריאות מפנקים לקיץ