מצברים איכותיים לרכב שאינם נגמרים בין ליל

616 צפיות

המצבר הוא זה המספק למערכות מגוונות ברכבכם את החשמל ובלעדיו לרכב אין שימוש. משום, שלא כל מצבר מתאים לכל רכב, עליכם לרכוש את המצבר הייעודי לרכבכם בהתאם לגודל הרכב, ליכולות הרכב ואף לתנאי האקלים המאפיינים את מדינתנו הקטנטונת. להבדיל משנים קודמות, המצברים בעידן הנוכחי מפעילים חשמלית מערכות מרובות ועל כן על המצבר להיות איכותי וחזק יותר מימים עברו, דאז שימש המצבר מערכות מועטות יותר. המצברים כיום, מיוצרים כדי שעוצמתם תהיה גבוהה יותר וכדי שהם יצליחו לספק חשמל למספר מגוון ורב יותר של מערכות. אם שאלתם מה ההבדל בין מצברים איכותיים לרכב מעבר לבין מצברים של העידן הנוכחי, הרי שברכבים החדשים המערכות החשמליות הן רבות יותר, בין אם אלו הם החלונות החשמליים, מסכי ה – D.V.D המותקנים מאחור לילדים, מטעני הניידים המחוברים למצת הרכב ועוד. חשוב לדעת כי ישנם עוד סוגי רכבים בהם נעזרים במצבר, בין היתר נמצא קלנועית מבית טוב ועד רבים וטובים.

 

כיצד בוחרים מצבר לרכב

מצברים איכותיים לרכב נבחרים בהתאם לסוג הרכב ואין זה משנה באם זהו רכב משפחתי, רכב דו גלגלי ואף קלנועית מבית טוב המשמשת לרוב את האוכלוסייה המבוגרת. לאחר שנבחן סוג הרכב, יש לבחון את הצרכים האישיים שלכם בהתאם למספר המערכות החשמליות המופעלות ברכב ונזקקות לשימושו של המצבר. שימו לב כי באופן טבעי, ככל שהמערכות ברכב רבות יותר, כך יש צורך במצבר רב עוצמה, דהיינו שיהיה גדול וחזק יותר. המצברים של העידן הנוכחי קרויים מצברי עופרת – חומצה קלציום וזה אומר שבמצברים אלו אין צורך למלא את המים המזוקקים המצויים ביתר המצברים הנמכרים ברשתות השיווק. על פי רוב בחירת מצברים איכותיים לרכב תתבצע בהתאם לסוג הרכב עליו אתם נוהגים כך שאם רכשתם רכב מיד ראשונה תקבלו הנחיות יצרן ואם אתם רוכשים רכב יד שנייה תקבלו הנחיות מבעל הרכב. כך או אחרת, פנייה לבעלי מקצוע מובילים בתחום תאפשר לכם לאתר את המצבר האולטימטיבי ביותר לרכבכם.

מצבר איכותי מחזיק מעמד בין שנתיים לשלוש שנים ומרבית היצרניות שואפות לייצר מצברים אשר יחזיקו לאורך זמן, בין אם זהו מצבר המיועד לרכב, או מצבר עבור קלנועית מבית טוב. מצברים עתידים לעלות כמה מאות שקלים והמחיר יכול להשתנות ממשווק אחד למשווק אחר ועל כן חשוב לערוך סקר שוק ולוודא כי אתם משלמים את המחיר הראוי ביותר.

לסיכום – מצברים איכותיים יחזיקו לכם לאורך זמן ועל פי רוב הם לא ידרשו תחזוקה או מילוי מים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
עוגות שמרים- אפשר גם פרווה
מצברים איכותיים לרכב שאינם נגמרים בין ליל