לעצב מסביב לשולחן

3327 צפיות

מעבר אל בית גדול מדירה או בית יותר קטן, מצריך חשיבה על כל מיני פרטים עיצוביים הנגזרים מכך שהשטח העומד לרשותנו גדל. אחד מהחלקים החשובים בבית הוא שולחן אוכל, סביבו ישבו בני הבית לאכול. כאשר הבית גדל, גדלות גם פינות אוכל שנידרש להתאים, והמבחר הוא באמת רב. איך נתאים את הפינה בדיוק לצרכים המסוימים שלנו? מה חשוב לקחת בחשבון? ואילו סגנונות עיצוביים קיימים כיום?

נוחות לפני הכל

בעיצוב פינות אוכל, הרבה אנשים נוטים ללכת קודם כל על פי מה שנראה להם יפה ומעוצב ופחות על פי מה שיהיה יותר נוח לאורך זמן. בחירת שולחן אוכל וכיסאות לפינת האוכל צריכה לאזן בין הצורך לנוחות לבין עיצוב מוקפד. ראשית, כדאי לבדוק את כל אחד מהאלמנטים בהם אנו מעוניינים ברכישת פינות אוכל. בידקו עד כמה הכיסאות נוחים לישיבה והאם הגובה של השולחן מתאים ונוח עבורכם. ישיבה לא נוחה, גם לצד השולחן המעוצב ביותר שיש, תפגום בהנאה שלכם מהשימוש בפינת האוכל, ולכן חשוב להתייחס לכך בכובד ראש.

התאמה לסביבה הביתית

עיצוב פינות אוכל תלוי במספר אלמנטים, כאשר הגודל הוא אחד החשובים שבהם. בידקו מבעוד מועד מה המרחב אשר עומד לרשותכם עבור פינת האוכל. קחו בחשבון לא רק את אותו שולחן אוכל שיהיה חלק מהפינה, אלא גם את המקום שיתפסו הכיסאות סביב לשולחן. שולחן נפתח יכול להיות אפשרות מצוינת כאשר מעוניינים להגדיל את פינת האוכל במידה ומגיעים אורחים נוספים.
חישבו האם דרושה לכם פינת אוכל שהיא עגולה או דווקא מלבנית או מרובעת. נוחות היא הדבר העיקרי, אך חשוב שהצורה תתאים אף היא ליתר החלקים בבית מבחינה עיצובית. באופן כללי ניתן לומר כי פינות אוכל עגולות מתאימות יותר עבור חללים גדולים עם מקום רב.

בחירת צבעים

צבעו של שולחן אוכל אינו חייב להיות חדגוני. אפשר “לשחק” עם צבעים עזים ומעניינים ולהוסיף טאץ’ מעניין. פינות אוכל רבות מגיעות בצבעי עץ שונים על גווניו. חשוב שגווני הפינה יתאימו גם ליתר הרהיטים שבסביבה כדי ליצור קו אחיד והרמוני עם חלקי הבית השונים. יש מי שמעדיפים להשאיר את שולחן האוכל בצבע אחיד, ובוחרים כיסאות במספר צבעים כדי להוסיף קצת קלילות וצבעוניות לחלק זה של הבית. במידה ואינכם בטוחים בנוגע לצבעוניות של פינת האוכל, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בתחום אשר יוכל להתאים עבורכם את פינת האוכל בצבעים המתאימים לכם ביותר. גם כאן, הכלל הקובע הוא איזון. צבעוניות מאוזנת חשובה כדי לא לייצר “רעש” בעיניים ולאפשר חוויית אכילה נעימה סביב שולחן האוכל. זיכרו כי פינת האוכל היא בראש ובראשונה רהיט פונקציונלי, אשר ניתן בהחלט להוסיף לו אלמנטים עיצוביים.
עבור מי שאוהב טוויסטים שונים בעיצוב, כדאי לבחור פינות אוכל שיש להן אלמנטים מעניינים כמו רגליים בצורת חצובה או שינויים בטקסטורות. הם יוסיפו חן ויופי לפינה הכי כייפית בבית.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
פרוביוטיקה מומלצת – ולא רק: חיזוק הגוף לסטודנטים
לעצב מסביב לשולחן