ליהנות מכל העולמות

839 צפיות

משפחות רבות נמצאות בפתחה של תקופה מאתגרת – שיכולה להיות גם מאוד מהנה. משפחה שרוצה לבלות יחד בזמן חופשת הקיץ בוודאי מחפשת את הבילוי האולטימטיבי שבו כל אחד מבני המשפחה יוכל ליהנות. החופש הגדול מביא איתו את אחת החוויות המיוחדות לכל המשפחה: תערוכת הלגו. התערוכה, אשר מתקיימת במתחם האקספו בתל אביב, מציעה חוויה משפחתית אולטימטיבית. בתוך פארק הלגו הענק תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות שכולן מסע מרתק בחלל. ולא, לא מדובר באטרקציה ששמורה רק לילדים הצעירים שבמשפחה. גם המבוגרים והילדים היותר גדולים יהנו לא פחות מהפעילות הזו.

למה דווקא לגו?

קשה לחשוב על מישהו שלא מכיר לגו. סביר להניח שכולנו בשלב זה או אחר של ילדותנו שיחקנו בלגו. זהו משחק הבנייה האהוב ביותר בעולם ולרבים מאיתנו שמורה חיבה סנטימנטלית לכל הזכרונות שהמשחק הזה מביא איתו. בדיוק מסיבה זו תערוכת הלגו אשר מתקיימת גם השנה בתל אביב היא אטרקציה שגדולים וגם קטנים כדאי שלא יפספסו. פארק הלגו הוא יותר מ”רק” מתחם שגרתי. זהו פארק עתידני, עצום בגודלו אשר מכיל בתוכו מגוון של פעילויות בנושא החלל. בתוך הפארק נמצא פלנטריום ייחודי, ומתקיימות בו פעילויות  אקסטרים שונות. כל משפחה שתבקר במתחם, תחזור הבייתה עם שלל חוויות מעניינות וכייפיות במיוחד. זוהי בהחלט לא חוויה ששמורה אך ורק לילדים.

לא רק חלל

תערוכת הלגו עומדת השנה בסימן החלל והמסע לחלל. נושא שמעסיק את דמיוננו ובמיוחד את דמיונם של ילדים. פארק הלגו בנוי כולו כמתחם עתידני, ובו עתיד להיבנות מיצג בגודל טבעי של חללית אשר עשויה כולה מ…לגו כמובן. הפלנטריום אשר נמצא במתחם יאפשר למבקרים לקחת חלק במסע מרתק בחלל החיצון. עבור מבוגרים וילדים שאוהבים פעילויות אקסטרים – זה המקום עבורכם.
החלל הוא אמנם הנושא המחבר של הפארק והתערוכה, אך למעשה בביקור במתחם תוכלו ליהנות מאטרקציות  נוספות. בין הפעילויות תוכלו למצוא מתחם של קירות טיפוס, פעילויות חינוכיות מגוונות, ג’ימבורי לילדים הצעירים, מתחם מיוחד של קרבות לייזר, אזור בנייה עצמית של לגו, מתחם ייחודי לפעוטות ועוד אטרקציות כייפיות ומיוחדות.

מתי להגיע?

אם גם אתם מחפשים בילוי משפחתי לכל הגילים, פארק הלגו הוא המקום עבורכם. תוכלו לבקר בתוך תערוכת הלגו החל מסוף חודש יולי ובמהלך חודש אוגוסט כולו. ניתן להגיע לבקר בתערוכה ובפארק בכל ימות השבוע, היות והמתחם נפתח עד שעות אחר הצוהריים המאוחרות ולמי שמעדיף לבקר בסוף השבוע, האפשרות הזו קיימת במהלך בוקר יום שישי ובכל יום שבת. היתרון הגדול של פארק זה הוא לא רק בנושא שלו, אלא גם במיקום של הפארק, שנמצא בתוך מתחם אקספו בתל אביב. ההגעה למקום נוחה גם בתחבורה ציבורית וגם עם רכב פרטי וניתן להגיע אל התערוכה בקלות. זוהי נקודה חשובה במיוחד כאשר משפחה שלמה מעוניינת לבלות יום כיף ורוצה שכל התנאים שמסביב יהיו נוחים ככל האפשר.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
חווית הנהיגה מתחילה בצמיגים