כל הרעיונות הטעימים

3474 צפיות

אחת השאלות השכיחות שלבטח נשאלת בכל בית בישראל, בכל יום, היא” מה אוכלים היום”? ובאמת, מה אוכלים היום? כל יום צריך לגוון, למצוא פתרונות מהירים, מזינים, משביעים ובעיקר טעימים.

השף מסתתר בכולנו

החיים בארץ הם אינטנסיביים, עמוסים באירועים, עבודה, ניהול משק הבית וגידול הילדים. עושה רושם שלכל אחד מאיתנו יש יומן קטן מתויק היטב במעמקי המוח, ואנו יודעים היטב מה עלינו לעשות עכשיו, בעוד שעה, ובמהלך כל היום. לא מדובר רק בלהעיר את הילדים, להכין אותם לגן ולבית הספר, להכין להם ארוחת בוקר וארוחת עשר, להתארגן בעצמנו לעבודה, להספיק ללגום לפחות לגימה אחת מהקפה ולרוץ החוצה. מדובר גם בשעות שאחרי העבודה והלימודים, אז צריך להסיע לחוגים, לערוך קניות, לארגן את הבית, לבצע מטלות וכמובן, אך לא, להכין את ארוחת הערב.

לפעמים אין כוח, לפעמים מחפשים פתרונות מהירים אבל ההסכמה הגורפת היא שהאוכל יהיה טעים, כדי שכולם יאכלו, ישבעו וכמובן ייהנו ממנו.

לא על הרוטב לבדו יחיה האדם

אחד הרעיונות המנצחים מגיע מאיטליה הקולינרית, שמאפשרת לנו היכרות עם מגוון רחב של סוגי פסטה בשלל גוונים, צבעים, צורות וטעמים. בין שלל הפסטות בולט בטעמיו המופלאים הרביולי, אותם כיסוני בצק עדין ורך, במילויים שונים, כמו גבינות, תרד, או פטריות.

מנה של רביולי גבינה היא מנה מהירה, טעימה להפליא ומכילה בדיוק את כמות החלבון הנדרשת לילדים ואף למבוגרים. עם הרוטב המתאים זו יכולה להפוך לסעודת גורמה של ממש, שתתאים גם לארוחה רומנטית בשניים, בליווי סלט עלים רענן ויין משובח, או ארוחת ילדים שיבקשו מנה נוספת. בוודאות.

מנות טעימות לשומרים על הגזרה

מעוניינים להוריד במשקל? רבים מוותרים על פריטי המזון הטעימים ועוברים למנות משמימות. אכן, האתגר הגדול הוא למצוא פתרונות משביעים, מזינים וטעימים שיהיו גם דלי קלוריות לטובת כל מי שחפץ בארוחות דיאטטיות מטעמי גזרה, בריאות, או פשוט חפץ בארוחה קלילה בערב. באינטרנט תמצאו שפע של מתכונים דיאטטיים טעימים כל כך, שיגרמו לכם לתהות אם אכן מדובר בארוחה דיאטטית. המגוון הוא עשיר להפליא, החל מסלטי בריאות רעננים, דרך פלאפל אפוי ומפתיע בטעמיו ועד לממרחים נהדרים למרוח על הלחם המלא.

הפכו את הכנת ארוחת הערב לחוויה נעימה, מהירה, משופעת באבות המזון, החל מהחלבון החשוב, בתופסת ירקות בריאים, קטניות לצמחונים וטבעונים ועד לפחמימה שמשלימה את הארוחה והופכת אותה למאוזנת, ממש לפי המזונות המומלצים בפירמידת המזון. חגיגה של טעמים, צבעים והמון שמחה על הצלחת, מחכה לכם , לגיוון הארוחות, לקבלת טיפים מועילים ולתכנון ארוחות, גם בחמש דקות, שכולם ישמחו לאכול אותן.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
שיבולת שועל-הרכב תזונתי מנצח!
כל הרעיונות הטעימים