חשיבותו של אחסון אתרים נכון

792 צפיות

תשתית זמינות ונגישות של אתרי אינטרנט:

הזמינות והנגישות של אתר האינטרנט שלכם תלויה, בנויה ומושתת על אחסון אתרים. בכדי שקהל לקוחותיכם וכל מי שמשוטט ברשת יוכל להיכנס ולצפות באתר העסקי או האישי שלכם בכל עת ובכל זמן ולהיות מסוגל להיכנס ולגלוש בו, על האתר שלכם להיות מאוחסן במחשב אחסון או בשרת אחסון.

 

חברות אחסון המשכירות לבעלי אתרים שטחי אחסון:

אז איך עובד בעצם אחסון אתרים? חברה המשכירה מקום אחסון בשרת האחסון שלה למעשה מאפשרת תמורת תשלום את הימצאותו הנגישה בכל עת יום ולילה של כל אתר ברשת. כך האתר יהיה זמין תמיד לקהל הגולשים ויופיע מעל דפי האינטרנט בכל זמן.

 

גודל שטח האחסון, עלויות אחסון וההעדפה של עסקים בעלי אתרים קטנים:

עלות אחסון אתרים נמדדת על פי שטח האחסון לו אתם זקוקים ואותו אתם שוכרים מחברת אחסון אתרים. ככל ששטח האחסון שלכם גדול יותר כך הוא מאפשר את קיומו ברשת של אתר גדול, עשיר ומשופע בדפים ונתונים. יחד עם זאת כיוון שרוב האתרים העסקיים של העסקים הקטנים והבינוניים הינם קטנים יחסית אין צורך לרכוש שטח אחסון גדול מדי מה שיוביל גם להוצאה כספית כבדה יותר. בדרך כלל לעסק קטן גם שטח אחסון קטן ומינימאלי יספיק בהחלט.

 

לבחור חברת אחסון אתרים אמינה איכותית המספקת תמיכה טכנית ושירות מלא:

יחד עם זאת ועם הרצון לצמצם עלויות לא כדאי לבחור תמיד בחברת אחסון אתרים הזולה ביותר מבין כל האפשרויות שחקרתם. מה שחשוב בבחירת חברת אחסון אתרים הינו אמינות, וותק, יכולת לספק תמיכה טכנית וערבות לכך שאכן האתר שלכם יהיה נגיש וזמין עשרים וארבע שעות ביממה בכל ימות השבוע לאורך השנה כולה. לכן חפשו את האיכות והאמינות לפני המחיר הזול.

 

אחסון אתרים משותף כאופציה להוזלת עלויות:

אחסון אתרים משותף הינו אופציה נוחה ואופטימאלית לבעלי אתרים קטנים. בסוג זה של אחסון אתם למעשה מאחסנים את האתר שלכם בשרת האחסון במשותף עם אתרים אחרים. הדבר אינו גלוי לגולשים הנכנסים לאתר ומוזיל בהרבה את עלויות אחסון אתרים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
למה לשלם הרבה כשאפשר לייבא?
חשיבותו של אחסון אתרים נכון