חוץ לארץ מעבר לחלון

849 צפיות

פעם כאשר אמרו שמשהו מחוץ לארץ היתה לאמירה תוקף מרשים. שוקולד שוויצרי, מכונית אמריקאית, משי יפני. הזמנים השתנו: מכונות כביסה גרמניות נעשות בטורקיה ונעלי ספורט מותגיות מייצרים בוייטנאם. העולם קוסמופוליטי וטוב שכך.

כאשר הקבלן הציע התקנת חלון בלגי. הסתכלתי עליו בעיניים תמהות: בלגי? על שום מה ולמה?

‘הכי טוב שיש’, ענה בקביעה ומיד ראיתי בעיני רוחי את ג’ק ניקלסון משחק בסרט בשם זה בתפקיד אדם אובססיבי, שמדלג על מדרכה כדי לא לנגוע במרצפות אנכיות..

גם אני קצת אובססיבית ומיד פניתי לחקור את הנושא הבלגי בחלונות והנה מה שמצאתי:

חלון בלגי נקרא גם פרופיל בלגי. פרופיל? למה ומדוע? – הרי זו המלה הלועזית של צדודית, כלומר שרואים את הצד שלו (כמו בציור או צילום…). בחלון המושג פרופיל שייך לחלק העשוי מתכת. פעם חלון בלגי היה עשוי מברזל מגולוון ואילו עכשיו הפרופיל מיוצר מאלומיניום: עמיד יותר, חסין לחלודה, ומוסיף הרבה יותר אפשרויות בנייה ועיצוב.

טוב, עכשיו אני יודעת, אז מה עושים עם כל המידע הזה? איך מחליטים?  בטוח שאני רוצה גם תריס חשמלי: הפינוק והנוחות והשליטה בכמות האור שנכנסת הביתה שבו את לבי.

שיפוץ? –  אז באחד המקומות הראשונים לשדרוג, נצבים התריסים החשמליים. כל בית, או דירה מצעירים לפחות בכמה שנים טובות אם מתקינים בהם תריסים חשמליים.

אז הוחלט על תריס חשמלי וגם על חלון בלגי אך האם אפשר לשים את התריס מאחורי החלון? – בירור קטן באינטרנט והתשובה היתה – בהחלט כן! נפתרה הבעיה.

נשארו השאלות של המיוחדות. גם אני אוהבת להיות יחודית וכאשר הוצגו לי האפשרויות של חלונות מיוחדים נשארתי פעורת פה: עגולים, פינתיים, עם קשת למעלה, במראה ויטרינה זכוכית, בזכוכית שקופה או חלבית, שילוב של זכוכיות? כל כך הרבה אפשרויות ואיך מחליטים?

הקבלן פתר לי את הבעיה: “נפתור את ההתלבטות אצל ‘אלי אלומיניום’ , יש שם את המבחר הכי משובח ובמקום באינטרנט תראי במו עינייך”. צדק! אך קודם נכנסתי, בכל זאת, לאתר שלהם (אני לא מוותרת על האינטרנט בקלות כזו), ומתוך שפע התמונות מצאתי את מה שרציתי. השירות שלהם היה יעיל, ההסברים ברורים והביצוע מושלם.

אני מוכרחה להודות שיש בעיה עם האינטרנט לגבי התמונות להמחשה ולהדגמה של חלונות ותריסים. בתמונות יש גם מוצרים נוספים. התאהבתי בספה שבאחת התמונות והייתי ‘חייבת’ אותה. גם שטיח מצא חן בעיני, אך את קנייתו נעשה בהזדמנות אחרת.

למידע נוסף על תריסים חשמליים וחלונות בלגיים

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טיול משפחות עם טיולון- כיף לכל המשפחה