הצורך בעורך דין בעידן המודרני

724 צפיות

ככל שאנו מתקדמים ומתפתחים כך נעשים חיינו מורכבים יותר ונוספים להם תחומים ורבדים נוספים שיש לתת להם מענה בעת הצורך. העליה המורכבות  באה לידי ביטוי בחיים האישיים עם התבגרותו של אדם, כאשר בילדותו הכל פשוט וככל שהוא מתבגר הוא נחשף למשימות ומטלות נוספות, וגם בחיי האנושות כולה ככל שחולף הזמן. היום החיים מורכבים יותר מבחינות מסויימות מאשר היו פעם. העולם צפוף יותר. ההתקדמות וההתפתחות הטכנולוגית מביאה תועלת רבה אך יכולה להסב נזקים בעקבות התמודדות עם חיים מהירים ומורכבים יותר. גם החיים האישיים, חיי המשפחה, הולכים ונהיים מורכבים. סוגים נוספים של משפחות נוספו מלבד המשפה הקלאסית ויותר אנשים מוצאים את עצמם נפרדים. בשל המורכבות הזאת עורכי דין הם בעלי מקצוע אשר אנו זקוקים לעזרתם יותר מבעבר.    

לעשות סדר בבלגן בכבישים

אמנם עורך דין תעבורה אינו שוטר ואינו יכל לעשות סדר כאשר נמצאים כלי רכב רבים על הכביש, אך המומחיות בדיני התעבורה מסייעת אף היא בהתמודדות הכוללת עם סדר בכבישים. עורך דין תעבורה צריך היות מוגדר ככזה ולהיות בקיא בדיני התעבורה. לעיתים, בשל העומס נשפט אדם בחומרה שנראית לו רבה מדי. כאן תפקידו של עורך הדין לסייע למרשו להפחית בחומרת העונש. עורך הדין מסייע מנגד גם לרשויות בכך שהוא אחראי על כך שמרשו אכן הפקיד את רשיונו לאחר פסילה כפי שנדרש לעשות. אין ספק כי כאשר כמות הרכבים על הכבישים הוכפלה ואף שולשה לעומת הכמות לפני כמה עשרות שנים, לכן לעורך דין בתחום זה ישנו תפקיד חשוב.

משפחה- כבר לא מה שהיה פעם

כאמור, גם התחום המשפחתי לא נשאר מאחור וגם הוא נהיה מורכב יותר ויותר. היום אנשים אינם מוכנים עוד להקריב ולחיות במסגרת שאינה מתאימה להם רק “למען הילדים”, במיוחד כאשר נמצא כי הישארותם של הורים יחד בניגוד לרצונם אינה מיטיבה עימם.

עורך דין גירושין הוא בעל מקצוע חשוב מאוד כאשר נמצא כי בישראל אחד מתוך שלושה זוגות מתגרשים. עורך דין גירושין מסייע לזוג המתגרש לעבור את התהליך ביתר קלות, במיוחד כאשר הוא עוסק גם בגישור וגישתו היא לסייע לבני הזוג להתפשר ולבוא זה לקראת זה ולא להפרד בסכסוך. פרידה רגועה ויחסים תקינים לאחר גירושין הם קריטיים לילדים ולכן עורך דין המומחה בתחום ובא עם הפנים לשלום ולא למלחמה יכול להפוך את חוויית הגירושין שאינה נעימה בשום מקרה לחוויה נסבלת בהרבה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
תואר שני בניהול בבירת הצפון