הסרת קעקועים – למה אנחנו באמת צריכים את זה?

652 צפיות

אנחנו חיים בעידן שבו כולנו בעלי מודעות עצמית מאד גבוהה. מעבר למודעות העצמית שלנו, יש לנו מודעות גבוהה עוד יותר לטיפוח ואסתטיקה. אנחנו משקיעים בנראות שלנו אלפי שקלים בשנה. החל מקרם לפנים, דרך בגדים שמחמיאים לנו וכלה בטיפולים מעמיקים לעור למראה צעיר יותר. המסקנה היא שאנחנו מוכנים לשלם בשביל להרגיש טוב יותר עם עצמנו.

 

על מנת להרגיש טוב מבחוץ אנחנו צריכים להרגיש טוב מבפנים, ועל מנת להרגיש טוב מבפנים אנחנו צריכים לחוש שלמים עם עצמנו. רובנו עשינו דברים שאנחנו מתחרטים עליהם, אך לא תמיד יש באפשרותנו להחזיר את הגלגל אחורה. לשמחתנו, ישנם בחיים דברים שבאפשרתנו למחוק אותם ולהעלים להם כל זכר – כאלו הם בדיוק הקעקועים שעשינו בעבר ואנחנו מתחרטים עליהם בהווה.

 

הדרך אל השלום פנימי עוברת בהסרת קעקוע

החיים מלמדים אותנו לקחת אחריות על דברים שאנחנו עושים, ואכן, אנחנו מנחים עצמנו בחיים על פי הנחה זו. ישנו נתח לא מבוטל של בני נוער שעשו קעקועים בהיותם בגיל המרדנות ובדיקת הגבולות, וכיום, בחייהם הבוגרים הם חשים חרטה גדולה על שהם קיעקעו על גופם. המון פעמים קעקוע שאיננו שלמים איתו יכול להוות גורם מעכב וכזה אשר חוסם אותנו בחיים ומרגיש לנו כמועקה. לשמחתנו, ישנה דרך להסיר אותו והדרך הזו מובילה אותנו לשקט פנימי ושלמות.

 

השפעות מבחוץ חודרות גם פנימה

חלק מאיתנו עשינו את הקעקועים שלו על מנת לרצות אחרים ולזכות בחיבתם כלפי הקעקוע שלנו, אך לא כל דבר בחיים הופך קונצנזוס וקורה המון פעמים שהקעקוע אינו הופך להיות חביב הקהל ובעל הקעקוע מוצא עצמו מתוסכל ומפתח רגשות שליליים כלפיו. במצב כזה, בו ישנן תגובות לא טובות, מתפתחות תחושות לא נעימות של בעל הקעקוע אשר כל מבוקשו כעת הוא להסירו.

 

אין להמעיט בחשיבותו של הקעקוע

על פניו נדמה שמדובר רק בקעקוע, אך אסור לשכוח שמדובר על כתובת אשר מקועקעת על גופנו והופכת מוקד תשומת לב. בעת שאינכם שלמים עם שעשיתם, הסרת קעקועים הופכת דבר לגיטימי ואפשרי. באותה מידה שקעקוע יכול ללוות אתכם חיים שלמים בחיוך, הוא גם יכול להיות זיכרון לתקופה שאולי לא תרצו לזכור, ולכן הסרתו הופכת להיות דבר חיוני עבורכם ועבור המשך חייכם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טיפול בצלוליט – כל מה שרציתן לדעת