היתרונות של חימום תת רצפתי

839 צפיות

בסרטים רבים אנו רואים את הגיבורים מסתובבים בבגדים קצרים או משתרעים על הרצפה כשמבעד לחלונות נשקף נוף מושלג וקפוא. כל אדם שהשתרע על המרצפות החשופות והקפואות ביום חורף ישראלי יודע שמדובר במדע בדיוני – הרי הטמפרטורה על הרצפה אינה נעימה באף יום בשנה, ולמעשה במהלך החורף אנחנו נמנעים ממגע עם הרצפה ככל האפשר. הדירות בישראל מיועדות לימים החמים, ולכן הן במקרים רבים לא מספיק מבודדות ובחורף מורגש בהן קור של ממש. כך נוצר מצב אבסורדי, שבו דווקא בארץ החמה שלנו אנחנו קופאים מקור בחורף.

מערכת החימום הטובה ביותר

ברור, בבתים רבים בישראל מפעילים את המזגן. אבל כל מי שישן מספר לילות עם המזגן פועל סובל מהאוויר היבש והלא נעים שהמזגן מייצר. המזגן הוא כלי נפלא לקירור הבית בימי הקיץ הלוהטים, אך בחורף החימום שלו אינו מעניק תחושת מותרות – להיפך, משפחות רבות נמנעות מהשימוש בו ככל האפשר. וכך מופיעים בדירה הרדיאטורים החשמליים וגופי חימום שונים שאינם בהכרח בטיחותיים ולרוב אינם מחממים בצורה טובה חללים גדולים. בבתים שבהם הותקנה מערכת הסקה צריך להתמודד במקרים רבים עם נזילות שדורשות פירוק של המרצפות, וכמובן – עם המראה של גופי החימום הכעורים שתופסים שטח רצפה יקר.

מכל הסיבות הללו אפשר להבין איך קרה שאנשים רבים יותר ויותר פונים אל הפתרון המעולה של מערכת חימום תת רצפתי אשר מעניקה חום נעים ואחיד. היתרון המרכזי הוא החום הנעים והמפנק שמערכת כזו מפיקה. לא זו בלבד שהבית הופך לחמים ונעים בלי שהאוויר יהיה יבש מדי – גם המרצפות עצמן הופכות למשטח נעים למגע. הנחת כפות הרגליים הרטובות לאחר המקלחת על רצפה חמימה זו חוויה שאין דומה לה. כמה נעים להתעורר בבוקר ובמקום לדרוך על רצפה קרה וחשופה מרגישים תחת כף הרגל היחפה מרצפות חמימות ונעימות.

יתרון משמעותי נוסף של מערכת חימום תת רצפתי הוא היותה מערכת בטוחה, ומכיוון שניתן להתקין אותה על בסיס של חשמל אין סיבה לחשוש מפני נזילות. בנוסף, מערכת חימום תת רצפתי משתלבת היטב בעיצוב הבית מכיוון שאין שום דרך לחשוד בקיומה. האפשרות לחמם את החדרים בנפרד גם היא ייחודית למערכת הזו, ומכיוון שמדובר במערכות מתקדמות וחכמות ישנה אפשרות לתכנן את שעות הפעילות בצורה החסכנית והחכמה ביותר כך שהבית יהיה נעים וחמים לאורך החורף כולו. הכניסו את תחושת המותרות והחום הנעים של המערכת הזו לתוך ביתכם ותיהנו מחורפים נפלאים ורגועים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מדבקות – עוד דרך להצלחה
היתרונות של חימום תת רצפתי