האם כדאי ללמוד קורס קידום אתרים או פשוט ללמוד את התיאוריה לבד?

1015 צפיות

קידום אתרים הפך בשנים האחרונות למקצוע מאד מבוקש עקב הצורך להיות נוכח באינטרנט בצורה נגישה לקהל הלקוחות. בניית אתר באינטרנט והעלאתו לרשת הינן פעולות שכל עסק כיום מבין שבלעדיהן לא ייתכן כל עתיד לעסק. הגלישה באינטרנט הפכה לכלי עסקי ממדרגה ראשונה וכשכולם נמצאים שם גם העסק שלכם חייב להיות שם. כל חנות מכולת, מספרה ובית קפה פותחים כיום אתרים באינטרנט ומחברים אותם לרשתות חברתיות שונות ולאפליקציות שונות כדי להיות נוכח בזירת העסקים הפעילה ביותר כיום. השאלה היא, האם זה מספיק? האם עצם העובדה שהעלתי אתר לרשת זה מספק? הרי העלאת האתר לרשת אמורה לשרת את העסק שלי ולקדם אותו, והשאלה המתבקשת היא – מי ידע על האתר שלי? או, איך אגיע לקהל הלקוחות שלי? בנקודה זו בדיוק בא קידום אתרים לעזור.

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הינה פעולה שנעשית לאחר שהאתר עולה לרשת והכוונה שלה היא לקדם את האתר במנועי החיפוש ברשת, ובמיוחד במנוע החיפוש של גוגל, וזאת על מנת שהאתר יהיה נגיש ללקוחות שמתעניינים בעסק שלכם. למה הכוונה? אם אתם בעסקי התקנת מזגנים הייתם רוצים להיות נגישים לכל אלה שמחפשים התקנת מזגן. מכיוון שרוב האנשים מחפשים מתקין מזגנים באינטרנט הייתם רוצים שברגע שהם מקלידים את המילה ‘מזגנים’ יופיע האתר שלכם בראש הרשימה בדף החיפוש הראשון של גוגל. זו כל התורה. להיות נוכח בעמוד הראשון של דף החיפוש של גוגל זו המטרה של כל אתר באינטרנט, וכדי להגיע לשם יש צורך בקידום אתרים.

כדי לדעת איך לעשות זאת צריך ללמוד את התחום ואת כל הנושאים הקשורים אליו ואת זה ניתן לעשות במסגרת קורס קידום אתרים מסודר ומובנה. יש החושבים שניתן ללמוד את התיאוריה של קורס קידום אתרים לבד. כמו כל דבר אחר בחיים, תמיד ימצאו בודדים שיוכלו לעשות זאת, אבל קורס קידום אתרים לא רק מלמד את התיאוריה, אלא שהוא שם את הדגש על הפרקטיקה בליווי מדריכים מקצועיים ומאפשר לתלמידים להגיע לרמה מאד גבוהה תוך זמן קצר.

קורס קידום אתרים

אין ספק כי קורס קידום אתרים מקצועי עדיף פי כמה על כל נסיון ללמוד את התיאוריה של קידום אתרים לבד. החומר המועבר בצורה מסודרת, המדריכים המלווים את התלמידים בקצב שלהם ושעות הפרקטיקה שבהם מתרגלים התלמידים את החומר שנלמד עושים את ההבדל בין רכישת ידע בצורה מקצועית ובין למידה עצמית.

חשוב לזכור כי במהלך הקורס ולמשך ארבעה חודשים מסיומו, מקדם תלמיד קורס קידום אתרים אתר בליווי חונך מקצועי. הקידום כולל מסמך קבלת אתר, בדיקת  מילות מפתח, דוחות אופטמיזציה של מבנה ותוכן, ניהול האתר, הפצת מאמרים ושיתופי פעולה, ממשקים למערוכת ניהול אתרים ביאהו ובגוגל.

בתום קורס קידום אתרים מקבל התלמיד עזרה וליווי בהקמת עסק לקידום אתרים משלו באינטרנט.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הקשר שבין גרפולוגיה לכישרון