גברים – משקמים את שיער הראש

766 צפיות

גברים רבים שמים לב לכך ששערות ראשם מתמעטות ומראה השיער שלהם הופך דליל. גברים אלו בוודאי ישמחו לקרוא שכיום יש אפשרות לטפל בכל הקשור אל התקרחות גברית וזאת על ידי שיקום שיער הראש.

נסיגה בקו של השיער, מפרצים בצידי הראש, התקרחות בקדקוד הראש. כל אלו הם סימנים התחלתיים של התקרחות. בשלבים מאוחרים יותר התופעה בדרך כלל מתפשטת גם לאזורים אחרים בראש ובסופו של דבר רוב הגברים יצטרכו להגיע להחלטה האם הם יהיו מעוניינים לגלח את כל שיער ראשם, להשתמש בתוספות שיער, פיאות או לסדר את השיער הנותר על הראש בצורה כזו שהוא יפצה על החלקים הקיימים. אך האם אלו הן האפשרויות היחידות? התשובה היא לא. נכון לשנת 2015 יש פתרונות נוספים שעיקרם הוא שיקום שיער ראש, כמו למשל מכשיר מיוחד שעיקרו לשפר את זרימת הדם באותו אזור של ההתקרחות ולעודד את עיבוי עור הקרקפת.

התקרחות ושיקום
גברים רבים חווים נסיגה בקו השיער כבר בגיל מוקדם (בדרך כלל לאחר גיל ההתבגרות) וזאת משום רגישות מסוימת להורמון DHT הזכרי. ההורמון משפיע על הזקיקים של השיער והתוצאה היא היווצרות של זקיקים דקים מאוד עד להיעלמות מוחלטת של השיערה. בנוסף לסיבה זו יש גורמים נוספים שיכולים להוביל בסופו של דבר להתקרחות, כמו למשל רמת חלבון גבוהה על הקרקפת, אנמיה, בעיות עם הפעילות של בלוטת התריס, לחצים נפשיים וכמובן נטילה של תרופות מסוימות. נכון להיום גברים רבים משתמשים בפתרונות חיצוניים לשיפור המראה האסתטי במצב של התקרחות, כמו למשל פיאות, תוספות שיער והשתלת שיער ואילו גברים אחרים מנסים להאט את תהליך ההתקרחות ואף לעצור אותו וזאת על ידי נטילת תרופות שעיקר פעילותן היא לעצור את הורמון ה- DHT. לעומת זאת, יש גברים שבוחרים לעבור טיפול על ידי מכשיר מיוחד שעיקרו שיקום של השיער על ידי הגברה של זרימת הדם בגוף לקרקפת ונטרול של התהליך הניווני של זקיקי השיער שגורם לאותה התקרחות גברית. הטיפול באמצעות מכשיר זה נעשה מדי יום במשך מספר דקות.

לסיכום, נכון לשנת 2015 שיקום שיער לגברים הוא דבר אפשרי בהחלט. אם גם אתם שמים לב לתחילת תופעת התקרחות בחלק זה או אחר בראשכם, ההמלצה היא להתחיל מיידית טיפול זה או אחר ועל ידי כך להאט בצורה משמעותית את תהליך ההתקרחות ופעמים אף למנוע אותו לחלוטין.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בחירת מיטה לבני נוער
גברים – משקמים את שיער הראש