ארונות הזזה- כשתנסו, תבינו

1220 צפיות

ארונות הזזה הם הפתרון האולטימטיבי לחדרי הבית השונים. הם נוחים לתפעול ותחזוקה, מעוצבים להפליא וכשמזמינים אותם מהמקום הנכון הם גם משולבים בפטנט ייחודי המבטיח אריכות ימים ונוחות שימוש.

מחפשים פתרונות אחסון נוחים, יצירתיים ובהחלט יפים? 

בשנים האחרונות נרשמת העדפה ברורה של ארונות הזזה על פני ארונות פתיחה סטנדרטיים. ואכן, לארון הזזה יש כמה יתרונות בולטים ומאפיינים ייחודיים שהביאו רבים להעדיף אותם:

אין יפה ממנו

ארון הזזה הוא אסתטי יותר מארון סטנדרטי בעל דלתות פתיחה. הוא בעל מראה הומוגני וחלק ובשל אופן בניית דלת ההזזה, ניתן לבנות אותו מחומרים איכותיים, זכוכית למשל, שמאפשרים התאמה מושלמת לעיצוב הבית. ברוב המקרים ארון הזזה הוא בעל יכולת אחסון רבה יותר מאשר ארון רגיל, מאפיין שמוסיף גם פרקטיות, זאת מבלי להזכיר את המקום המועט שארון מסוג זה תופס בחדר.

דלתות מחליקות על מסילה

יתרון נוסף הוא אופן פתיחת הדלתות שבעצם מחליקות על גבי מסילה. בניגוד לארון רגיל בעל דלתות פתיחה שחוסמות את כניסת האור לחדר, או לחלק ממנו ברגע שהן נפתחות, הרי שבארון הזזה לא קיימת מגבלה זו וניתן לצפות בתכולת הארון בנוחות וללא כל חסימת אור שהיא.

עמידות גבוהה

עוד מאפיין הקיים בדלתות הזזה הוא יכולת העמידות שלהם גם בפתיחה מרובה של דלתות הארון. במקרים מסוימים מדובר בעניין בטיחותי של ממש, למשל בחדרי ילדים, מאחר ודלתות של ארון רגיל עלולות להישחק עם הזמן, הצירים יכולים לצאת ממקומם ולגרום חלילה לדלת ליפול. עם דלתות הזזה לא קיימת סכנה כזו והארון מהווה פתרון בטיחותי מצוין.

המילה האחרונה בעולם הארונות

אנו מזמינים אתכם להתרשם מארונות הזזה סליידור, עולם שלם של ארונות איכותיים בעיצוב יפהפה, עם רמת גימור אשר עומדת בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר, ועם עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הריהוט. מעבר לתכנון, ייצור ועיצוב הארונות, תוכלו ליהנות מהתאמה אישית של הארון הרצוי לכם, כך שיותאם לכם ארון עם פתרונות אחסון ייחודיים, לפי צרכיכם, טעמכם ובהתחשבות בגודל החדר, או כל דרישה מיוחדת אחרת שלכם.

ב

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
שטיחים ופתרונות מרהיבים לעיצוב הבית
ארונות הזזה- כשתנסו, תבינו