איך לצייד את המטבח בתקציב שפוי?

955 צפיות

בשונה משיפוץ מטבח שאיך שלא תסתכלו על זה הוא פרוייקט יקר יחסית, ציוד ואבזור המטבח לא חייב להיות בסכומים אסטרונומיים. זה נכון שמי שירצה להנות מהצעקה האחרונה גם ברמת הטכנולוגיה וגם ברמת העיצוב יצטרך להשקיע גם מבחינה תקציבית. יחד עם זאת, בכדי לקבל מוצרים ברמה טובה, מעוצבת ומתקדמת טכנולוגית לא צריך להשקיע הון תועפות.

הסטנדרטים בשוק מאד גבוהים היום הן ברמת הדרישות הטכנולוגיות והן ברמות העיצוב והנראות של המוצר, מה שאומר שיש לכם מבחר גדול מאד של מוצרים בעלות נגישה.

לאחר שהכנתם רשימה של כל מה שאתם זקוקים לו במטבח שלכם, הכנתם מסגרת תקציב ובדקתם את השוק במטרה להבין מי נגד מי והאם יש דברים ששכחתם מהם, יש מקום לדון על נקודות מרכזיות.

יסודיות ומיקוד

אלה שני הדברים שיעזרו לכם לצייד את המטבח שלכם בצורה מושלמת תוך שמירה על איזון תקציבי בהתאם למה שהוא הוגדר מראש, ללא חריגות.

אחד הדברים החשובים ליישום בתהליך הוא חלוקת אנרגיה. יש מקומות שבהם תוכלו לבצע רכישה זריזה וזאת לאור העובדה שמדובר על קטגוריית מוצרים שהפערים באיכות או במחיר אינה גבוהה. כך לדוגמא, אם אתם רוצים לרכוש קומקום חשמלי סטנדרטי טווח המחירים הוא 40 שקלים לכל היותר. גם פערי העיצוב הם מינוריים.

כיריים לעומת זאת הוא מוצר בקטגוריה שונה. ראשית ישנו מבחר של סוגי כיריים כשבכל סוג ישנו מבחר עשיר מאד של יצרנים, דגמים וכך גם פער המחירים הוא לא מבוטל. המוצר הזול ביותר יעלה לכם כמאה שמונים שקלים בעוד שהיקר ביותר יכול להגיע לאלפים.

ראשית יש מקום לבצע הבחנה בין כיריים גז לכיריים חשמליות. כיריים גז הם הכיריים המסורתיות, הסטנדרטיות והמוכרות לנו היטב. יש להן יתרונות ויש להן גם חסרונות. מעבר להזדקקות של מילויי גז אחת לכמה חודשים בכל פעם מחדש. העיצוב של כיריים גז הוא יחסית קצת מוגבל בגלל התושבות, אבל הפעילות של כיריים אלה היא מצויינת, אין צורך להמתין לחימום וניתן להגיע לעצמת החום הרצויה תוך רגעים ספורים. המחיר של כיריים גז הוא בהחלט מחיר ידידותי ופערי העלויות אינם גבוהים בין המוצרים השונים.

האלטרנטיבה אלה הם כיריים חשמליות המציגות דור טכנולוגי מתקדם יותר לאלה הפועלות על גז. כיריים חשמליות פועלות על חשמל ללא שום צורך בגז מה שמשחרר אותנו מהצורך לאחסון בלוני גז ולצרוך את שירותי המילוי של החברות המספקות. כיריים חשמליות מגיעות במנעד רחב מאד של דגמים ועיצובים והן בעלות מראה יפה באמת. יחד עם זאת, כיריים חשמליות פועלות בצורה איטית יותר מאלה על גז משום שלוקח להן זמן להתחמם ולוקח מעט זמן הסתגלות בעת שינויי עצמת החום. המבחר של סוגי כיריים חשמליות הוא רחב, גם מבחינת הגדלים, כך שתוכלו לקחת מתקן בעל ראש אחד, שניים או ארבעה בדך כלל.

כאשר אתם בוחרים כיריים חשוב לקחת את הזמן ולבחור את המוצר הטוב ביותר עבורכם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
היהלום שבטבעת
איך לצייד את המטבח בתקציב שפוי?