איך לנהל בית קפה בהצלחה

783 צפיות

ניהול בית קפה מצליח לאורך שנים הוא אתגר של ממש, ויעידו על כך בתי הקפה הרבים ברחבי הארץ שסוגרים את שעריהם חדשות לבקרים. למרבה הצער, יזמים רבים מקימים בתי קפה יפים בהשקעה גדולה, אבל מתקשים להתמודד עם העבודה המתמשכת ועם השגרה השוחקת. הדרך הנכונה להיערך לכך היא בראש ובראשונה להבין שאחרי ההתלהבות של תקופת ההקמה וההנאה מהעיצוב והתכנון – נדרשת עבודה יומיומית ואפורה שאין בה הרבה זוהר. אם כך – התנאי הראשון לתחום הוא אהבה של ממש לתחום ונכונות לקשור את עצמכם אליו לאורך זמן.

ברז בכיור
ברז בכיור

הצעד הבא קשור לתחזוקה. בתי קפה דורשים תחזוקה מתמשכת ברמה הגבוהה ביותר. כל בעל בית קפה ידע לספר לכם על תקלות וטרדות, ואפילו בעיות של ממש, הקשורות לתחזוקה. הבעיות הקשות ביותר בניהול עסק מן הסוג הזה קשורות דווקא לתחזוקת השירותים – ראשית בניקיון היומיומי ושנית – בניהול תקלות ובעיות. סתימות חוזרות ונשנות הן אירוע נפוץ בבתי קפה וכדאי מאד ליצור קשר עם חברה מקצועית ואיכותית שתספק לכם שירותי ביובית מקצועיים 24/7 בכל הארץ כדי לא להגיע חלילה למצב שבו הלקוחות עוברים חוויה לא נעימה. את הבעיות יש לפתור מהשורש באמצעות ציוד מתקדם ומקצועי באיכות גבוהה – ביובית בפתח תקווה ובכל אזורי הארץ מביאה עמה יכולת לנקות את הצנרת ברמה הגבוהה ביותר.
תברואה, תחזוקה ותכנון
בעלי מקצוע כמו שירותי ביובית מקצועיים 24/7 בכל הארץ צריכים להיות על החיוג המהיר שלכם בתחומים נוספים: הדברה, ניקיון ועבודות תיקונים וחשמל. כל בעיה קלה יכולה לתפוח לבעיה גדולה בבית קפה ולגבות מכם כסף רב או אפילו להוות סיכון בטיחותי. אתם חשופים לתביעות מצד הלקוחות והעובדים, ויש להבטיח שאתם מכוסים באמצעות תחזוקה איכותית וביטוחים מתאימים. בנוסף לתחזוקה הכללית יש להשקיע בתברואה – לא רק ברמה של הערכות להזמנת ביובית בפתח תקווה בהתראה של רגע. המטבח והעובדים צריכים להתנהל באופן מתמיד תחת נהלי היגיינה ברורים שנאכפים בקפדנות.
ולבסוף – עסק כמו בית קפה דורש תכנית עסקית מדוקדקת שמתייחסת לכל הפרמטרים בצורה הקפדנית ביותר: גודל בית הקפה, תמחור המאכלים, כוח האדם, התחרות וכן הלאה וכן הלאה. בעלי בית קפה שמחזיקים הרבה זמן נוהגים להגיד שמדובר במקצוע ולא בתחביב, ובדרך כלל נפגוש את בעל הבית כשעינו פקוחה על ההתנהלות. וכמובן – אל תשכחו לדאוג לכך שיהיה לכם אורך נשימה עד שהעסק יצבור קהל לקוחות וימריא.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
על בניית וקידום אתרים
איך לנהל בית קפה בהצלחה