דרכים לשיווק ופרסום בעסקים קטנים

546 צפיות

כל אחד אשר נוסע באיילון רואה את שלטי החוצות הענקיים המוצבים לצדי הכביש ובהם פרסומות ענק לחברות. לרוב אלה חברות ענק אשר יכולות להרשות לעצמן ליצור פרסומים בולטים לעין שעולים לחברה כסף רב. עסקים קטנים, לעומת חברות אלה, לא יכולים להרשות לעצמם פרסומים אדירי מימדים שכאלה. מהן בכל זאת הדרכים הקיימות עבורם להיחשף ולהגדיל את קהל הלקוחות שלהם?

להתייצב בכל הפנינג

בכל שנה ישנם לפחות כמה פסטיבלים הנוגעים לתחומים שונים כמו פסטיבלי סרטים, פסטיבלים הנוגעים לאיכות הסביבה, פסטיבלי מוזיקה ועוד. פסטיבלים מעין אלה הם כר פורה לפרסום ולחשיפה. כמובן שאותו אירוע צריך להיות מקושר באופן כלשהו לתחום בו אתם עוסקים או שיהיה בו מקום להופעתכם. העמדת דוכן, חלוקה של כרטיס ביקור, הצגת המוצרים או השירותים הניתנים בידי העסק ואף חלוקה של מתנה קטנה ומקורית שקיימים חשיבה ומיתוג מאחוריה יביאו את העסק למודעותם של אנשים נוספים. אירועים כאלה הם הזדמנות לחשיפה בפני קהל גדול יחסית.

להרשם באתרים שהם פורטל עסקים

ברחבי הרשת קיימים מספר לא מבוטל של אתרים המהווים פורטל עסקים. באתרים אלה רשומים עסקים אשר עברו סינון של בעל האתר וכך הגולשים יודעים כי מדובר על עסקים מהוגנים אשר מאחוריהם עומד בעל מקצוע המוסמך בתחומו. פורטל עסקים כולל הן עסקים קטנים והן עסקים גדולים יותר אך כולם מקבלים בו הזדמנות שוה. במידה וישנו מקום גם לבעל העסק לספר מעט עליו ועל העסק שלו, זו ההזדמנות ליצור ייחוד, לפנות לקהל יעד מסויים במידה וישנו כזה ולהראות כי העסק שלכם שונה מיתר העסקים בתחום.

להציג מומחיות ברחבי הרשת

אתר אינטרנט הוא כמובן כלי ראשוני לפרסם את עצמכם ואת העסק שלכם. מומלץ כי באתר יהיה מידע נוסף כמו מאמרים, מדריכים וטיפים אשר יאפשרו לגולש להתרשם מהמקצוענות שלכם ומרצונכם לחלוק אותה ולתרום מהידע שלכם לגולש. תחושה זאת הוא אמור לקבל גם אם אינו פונה לקבלת שירות או קונה מהמוצרים שאתם מייצרים או משווקים. התרשמות כזו תחזיר אותו אליכם כאשר יתעניין ברכישת המוצר או קבלת השירות. את המקצוענות שלכם תוכלו להציג גם בכתיבת בלוג או על גבי דפי הפייסבוק.

פליירים הם עדיין דרך לשיווק

פליירים הם עדיין דרך לשיווק. אף על פי שמדובר על שיווק המיועד בעיקר לסביבתכם הקרובה, עדיין זו דרך שפועלת ויכולה לחשוף אתכם לקהל נרחב יותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד מתכננים חופשה משפחתית