חיטוב מהכסא- שילוב ספורט עם קריירה

874 צפיות

עבדתם כל כך קשה במשרד בשביל הקידום הנחשק או המשרה החלומית. נתתם שעות נוספות, לקחתם את העבודה הביתה, במקום שמש התרגלתם לתאורה במשרד.  גם אם אתם יושבים על כסא מחשב ארגונומי, הגוף לא בנוי לסטטיות כה ממושכת! ומה עם הגזרה? היתכן שלא רק המשכורת תפחה? גם אם הצלחתם לשמור על גזרה דקיקה ויפה, בכל זאת למען הבריאות כדאי להפעיל קצת את הגוף במהלך היום ולשלב פעילות גופנית בשגרה. בעיה נפוצה במסגרת הקרייריסטים של היום הינה- זמן. יוצאים בבוקר חוזרים עייפים בערב ומזניחים את הפעילות הגופנית. אל חשש, פעילות גופנית לא חייבת להיות ארוכה ואינטנסיבית! ניתן גם לשלב תרגילים פשוטים ומהנים במסגרת העבודה ואפילו מכסא המחשב! רק צריך מעט יצירתיות, כוח רצון ותאמינו או לא ,אפילו מצב הרוח היעילות והריכוז ישתפרו. נצא לדרך?

  1. החנו רחוק

פתחו את הבוקר בהליכה קלה, במקום להחנות את רכביכם מתחת למשרד, החנו מספר רחובות רחוק יותר כך תרוויחו הליכה קלה, תשרפו קלוריות ותגיעו למשרד קלילים ורעננים.

  1. מדרגות במקום מעלית

במקום לעלות במעלית עלו במדרגות. ממש כמו הסטפר בחדר הכושר. וכן, אפשר גם על עקבים!

  1. אל תשלחו, תלכו!

במקום להתכתב עם עמיתיכם למשרד, גשו אליהם, קומו מעט מהכסא הרוויחו  צעדים.

  1. עבודת צוות

כיום נושא הבריאות והכושר קיים במודעות של כולנו. תארגנו קבוצה של מספר חברים בעבודה, רכשו במחיר סמלי מד צעדים ועודדו אחד את השני! אתם יכולים לערוך תחרויות, מי צובר יותר צעדים בשבוע. תהנו!

  1. משחק הכסאות

בזמן שאתם ממתינים למחשב להנפיק את הדו”ח, או למערכת ההפעלה להיטען, אתם יכולים לבצע תרגיל פשוט ויעיל: עמדו בפיסוק קטן, קומו מהכסא ועשו תנועה של ישיבה אך על תתישבו על הכסא. חזרו על תנועה זו מספר פעמים בצורה איטית.

  1. כיווצי ישבן

אם אתם מעוניינים בתרגיל דיסקרטי אך יעיל, בזמן שהנכם יושבים כווצו את ישבנכם חזק. החזיקו את הכיווץ במשך 15 שניות והרפו. חזרו על פעולה זו כמה שיותר.

בנוסף לפעילות גופנית, על מנת לשמור על ערנות, חיוניות ובריאות הקיפדו גם על תזונה נכונה ושינה בריאה. הכי חשוב, שמרו על איזון בחיים והעיקר הבריאות.

טיפ אחרון וחשוב לא פחות:

השתדלו לשמור על התזונה עד כמה שניתן. הימנעו מאכילת מתוקים כמו עוגות או מאפים והתחילו להרגיל את גופכם באכילה מבוקרת וממושמעת של מזונות עשירים בצלחת: בשרים דלים בשומן, תוספות מזינות ומשביעות- ירקות ירוקים או פחמימה מלאה ושומנים בריאים וטובים.

בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
אירוע בצימרים
חיטוב מהכסא- שילוב ספורט עם קריירה