חנויות פרחים לכל מטרה

869 צפיות

אנשים אוהבים לקבל פרחים באירועים מיוחדים ובהזדמנויות שונות. מעניק הפרחים נהנה אף הוא מהמחווה והדבר מעביר בו קשת של רגשות. פרחים ניתנים כדי להביע, חיבה, הערכה, אהבה, הוקרה ועוד. זר פרחים הינו חגיגי, צבעוני, מרשים, ריחני, חי ופורח. פרחים יכולים להינתן כמתנה בפני עצמה או בצירוף למתנה אחרת עיקרית. ניתן להכין זרים בגדלים שונים, כך, שפרחים מספקים שפע של אפשרויות בחירה לכל אחד לכל מעמד.  היכולת לסדר זרים מגוונים מסוגי פרחים שונים נותנת עוד אופציה נהדרת למעניק הזר.

שירות משלוחים

חנויות פרחים בחולון משרתות את תושבי העיר והסביבה הקרובה ויכולות לספק להם שירותי מכירה ומשלוח מהירים. כל מי שרוכש פרחים בחולון יכול לעשות זאת כאשר הוא מגיע לחנות או לבצע בחירה ורכישה מאתר החנות. מנהלי החנות ישרתו גם לקוחות אחרים שמגיעים מכל קצווי הארץ, ואף יעניקו שירות לאנשים שגרים בחו”ל. יכולות התקשורת ואמצעי התשלום המודרניים מאפשרים זאת בקלות רבה. כל מי שרוכש זר בחנות וירטואלית יכול לבחור את הזר שמופיע בתצוגה ומתאים לטעמו, והוא יועבר למקבל בצורה מסודרת.

פרחי העונה ועוד

זרי פרחים מוענקים כל השנה ולכן, חנות פרחיםתחזיק מלאי קבוע כל העת. הפרחים יהיו תמיד רעננים וכאלו שנקטפו זמן קצר לפני השיווק. יש פרחי עונה ויש פרחים שניתן למצוא אותם במרבית חודשי השנה. שזרי הפרחים יתאימו פרחים עם צבעים שונים או פרחים מאותו צבע. במידת הצורך, יוסיפו עלווה כדי לקשט את הזר ולהוסיף לו נפח רצוי. זרי פרחים עוטפים בנייר שקוף מבריק או בנייר קרפ צבעוני. הזר ייקשר בעזרת סרטים צבעוניים והיה חגיגי ונעים לעין. יש. זרי כלה יפים, וכן, קישוטי פרחים לרכב.

זרים שונים

בעת ימי זיכרון, באזכרות ובלוויות נהוג להביא זרי אבל והם יהיו עם סרטים שחורים. שזרי פרחים בחולון מכינים סידורי פרחים שנועדו להניחם על שולחנות באירועים שונים. יש זרים קטנים ויש ענקיים שמונחים בקדמת הבמה או על שלחן הכבוד. סידורי פרחים אלו מספקים אווירה טובה ומעדנים מעט את הרשמיות שקיימת באירועים חמורי סבר. סידורי פרחים כאלו נעשים על מעמדים מיוחדים, בתוך אדניות ומורכבים מפרחים זקופים וכאלו שנוטים ליפול אל מעבר לשפת האדנית.

שדרוג זר הפרחים

ניתן לשדרג זרי פרחים בפריטים שונים. יש שבוחרים יין משובח, שוקולדים, ממתקים, ואחרים שרוצים להוסיף גם בלונים, בובות, דובונים ועוד. משלוחי פרחים בחולון מבוצעים על ידי שליחים שמביאים את הזר לכל מקום. בין אם זה לבית, למיטת היולדת בבית החולים, לסב שחוגג יום הולדת בבית האבות ועוד. הזרים יועברו בצורה מסודרת ויוגשו רעננים. מנהלי חנות הפרחים יכולים להוסיף אגרת ברכה מושקעת על פי הצורך והבקשה. וכל השירות הנ”ל ייעשה עם חיוך ובמלוא תשומת הלב. משלוח זרי פרחים נעשה על ידי חנות מקצועית בעלת מערך לוגיסטי מתאים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
דיווח שעות עבודה באמצעות הסלולאר
חנויות פרחים לכל מטרה