קופירייטינג וכתיבה שיווקית – מקדמים את האתר

810 צפיות

כמה אתרים יש ברשת? מקובל לדבר כיום על מספר אינסופי שאינו ניתן למדידה עוד של דפים ברשת. הנתון הזה נשמע מרפה ידיים: מתוך המספר הזה שאי אפשר לתפוס אותו, איך אדם כלשהו יגיע דווקא אל האתר שלי ויקנה דווקא בו? התשובה היא פשוטה להפתיע. מבין אינסוף הדפים ברשת מנועי החיפוש מנווטים את האנשים בדיוק אל האתרים שיש בהם מידע שהם זקוקים לו.
מנועי החיפוש – וכמובן שהכוונה היא בעיקר לגוגל – בנויים בצורה מתוחכמת ביותר כדי לתת לגולשים בדיוק את התשובה שהם מנסים לראות. כלומר, כאשר אתם מחפשים משהו פשוט כמו ‘גלידה בגבעתיים’ גוגל יעשה מאמץ אדיר לתת לכם בדיוק את התשובה שתמצא חן בעיניכם במידה הרבה ביותר. מול מנועי החיפוש עובדות חברות קידום האתרים שמנסות בתורן לגרום לגוגל להעדיף דווקא את התשובה שלהן – שהרי כולנו יודעים שהתשובה שתופיע במקומות העליונים היא זו שהלקוח יקליק עליה.
איך מתבצעת כתיבה שיווקית?
אם כך, ברור שכאשר אתם מכניסים לאתר שלכם את המילים הרלוונטיות לתחום הפעילות שלכם כבר עשיתם דרך כדי שגוגל יכיר אתכם ויבין מה אתם מנסים למכור. במילים אחרות, קידמתם באמצעות כתיבה את העסק שלכם למקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. אבל כאשר תחום הפעילות שלכם הוא תחרותי – ובימינו כל תחומי הפעילות הם תחרותיים – אתם עדיין תשתרכו הרחק מאחור בעמודים שאיש אינו מגיע אליהם. חשוב מאד לא להתייאש ולהמשיך להקפיד על איכות המוצר והשירות שלכם. זכרו שכאשר אתם מעניקים חוויה חיובית ללקוחות שלכם הם יחפשו אתכם באופן ספציפי וגם לכך יש השפעה על קידום האתר בגוגל.
מעבר לכך, אתם פשוט זקוקים לגורם קופירייטינג מקצועי שידע להלביש את הפעילות שלכם במילים הנכונות ביותר. התיאור היבש של העסק שלכם פשוט אינו מספיק כדי להביא את התוצאות הרצויות. כן, למרות שאתם מכירים את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ומסוגלים לתאר את יתרונותיו מבוקר עד ערב – זה לא אומר שאתם יודעים להעביר לגוגל את המידע בצורה הנכונה ביותר. כתיבה שיווקית לצורכי קידום מכניסה לתוך הטקסט את המילים הנכונות לאחר בדיקה מדוקדקת בגוגל. היא מצליחה לשלב באופן חלק טקסט שמיועד למנוע החיפוש עם טקסט שמיועד לעיני הלקוחות. וכמובן – קופירייטר מוצלח יעביר את המסר שלכם בצורה מלהיבה ומקצועית כי הוא מתמחה במכירה באמצעות מילים. בנוסף הוא יכול לנהל עבורכם שורה של פעולות שקשורות לתוכן (ניוזלטר, מאמרים וכן הלאה) שכולן יתרמו לקידום המיוחל.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בדק בית- לא לרכוש חתול בשק