מעבד מזון ומכונת גלידה – ציוד מקצועי ואיכותי למטבח שמכבד את עצמו

1088 צפיות

כיום, עולם הגסטרונומיה בישראל מפותח מאוד לכל הדעות, רואים זאת בכמות האנשים שמאמצים את הבישול והקולינריה כתחביב ותשוקה של ממש, במגוון האדיר של סגנונות ומטבחים שניתן לראות במסעדות, באיכות חומרי הגלם והגיוון שלהם, הקפדה על מנות באירועים וכן הלאה. נושא אחד המאגד את ההתפתחות הזו ואשר מציע כיום מגוון אדיר של אפשרויות איכותיות הוא ציוד מקצועי למטבח, הן המוסדי-מסחרי והן הביתי. ציוד איכותי הוא מרכיב משמעותי יותר בהפקת יצירות מופת קולינריות במטבח, בין אם מדובר על סכין שף מעולה לטבח החובב או מעבד מזון מקצועי לשף המקצועי. בהקשר למטבח של ימינו, מעבד מזון וגם מכונת גלידה הם שני פריטי ציוד חשובים ובעלי שלל שימושים למנות וסגנונות.

מוצרים כמו מעבד מזון – כולל מעבד מזון מקצועי – או מכונת גלידה איכותית מאפשרים שילובים שונים ומיוחדים, מהכנת המנות המורכבות והחדשניות ביותר ועד הטרנד ההפוך של הסתמכות על חומרי גלם פשוטים ומעטים והכנת מנות פשוטות ומסורתיות. כך ניתן להפיק עם מכונת גלידה או מעבד מזון קינוחים מרהיבים ומהפכניים לצד גלידות פשוטות ומדהימות שכולם אוהבים, ליצור יצירות קולינריות הדורשות הכנה רבה בעזרת מעבד מזון מקצועי או להיעזר במעבד המזון לקיצור זמני ההכנה במנה קלאסית ועתיקה.

מעבד מזון

מעבד מזון הוא פריט ציוד שחייב להיות בכל סט כלי מטבח איכותיים אשר מכבדים את עצמם, בין אם מדובר על מטבח ביתי של שפים חובבים ובוודאי כאשר מדובר על מטבח מסחרי במסעדה או מטח מוסדי אחר. בבסיסו, מעבד מזון הוא מכשיר פשוט יחסית, בעזרת מנוע חזק וסדרה של להבים שונים ניתן לעבד במגוון אדיר של צורות פריטי מזון רבים מאוד. מעבד מזון מקצועי מביא יכולות אלו לגבהים חדשים וליכולות חדות מבחינת מהירות, עוצמה וגודל, אך העיקרון זהה.

מעבד מזון מקצר זמני הכנה בצורה משמעותית – במקום חיתוך ידני של ירקות באופן אחיד ומדויק מכניסים הכל אל מעבד מזון מקצועי ותוך דקות או אפילו שניות מקבלים תוצרת אחידה ומושלמת. מעבד המזון מאפשר עבודה בטוחה כי מצמצמים את החיתוכים הידניים, יש פחות פחת במטבח, העבודה נוחה וקלה מאוד ועוד שלל יתרונות של מעבד מזון במטבח. מעבד מזון מקצועי יכול להיות בגודל קטן יחסית המתאים לדלפק עבודה ויש מוצרים גדולים למטבחים מסחריים עמוסים, מעבד מזון מקצועי כולל מנועים חזקים יותר, קיבולת גדולה יותר, מגוון אפשרויות חיתוך ועיבוד וכמובן עמידות לעבודה מאומצת רבה מאוד.

מכונת גלידה – להכנת גלידה מושלמת

באופן עקרוני יש מתכוני גלידות וקינוחים קפואים שמצריכים רק חומרי גלם ואז מעבד מזון מקצועי או ביתי להכנה, אף על מנת לקבל גיוון ולהפיק גלידות מושלמות צריך מכונת גלידה. גם כאן יש מכונות גלידה ביתיות וקטנות ויש מכונות גלידה מסחריות להפקת כמויות גדולות יותר של הקינוח המדהים והאהוב הזה. מכונת גלידה יכולה לפעול על בסיס קירור פנימי וערבול חומרי הגלם עד לגלידה אחידה וקרמית ויש גם מכונת גלידה לגלידות ייעודיות בסגנון אמריקאי, גלידה קפואה עם קרח וכן הלאה. ללא ספק מכונת גליד משדרגת משמעותית כל מטבח, ביתי וכמובן שמקצועי.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
אודותינו
מעבד מזון ומכונת גלידה – ציוד מקצועי ואיכותי למטבח שמכבד את עצמו