פוסטרים לכל דורש

663 צפיות

אחת הדרכים היותר עליזות ומעניינות להעברת מסרים שונים היא באמצעות פוסטרים, ונדמה כי האפשרויות העומדות בפני המפרסם הן אינסופיות. פרסום באמצעות פוסט מעניק במקרים רבים,  מסר מעט שונה מאשר כיתוב ענייני וחדגוני. נדמה כל על פוסטר אפשר מעט להשתולל ולהתפרע מבחינה יצירתית והדבר יוכר ויתקבל אצל הקורא בהבנה מוחלטת. עסקים, מוסדות ממשלתיים ואחרים, ארגונים שונים ואפילו בתי עסק שעוסקים בפעילות לא כל כך פופולארית יכולים להכניס מעט צבע וחיים לפעילותם. מתווכי נדל”ן, עורכי דין, רואי חשבון נתפסים רבות כמקצועות משעממים ולא תמיד סימפטיים ,אבל יכולים מעט לשפר תדמיתם.

בייצור פוסטרים והדפסתם יש לא מעט יתרונות. הם גדולים, ניתן להכניס בהם ציורים, קריקטורות או רישומים צבעוניים. יש אפשרות להשתמש בהומור, או לחילופין, להשתמש בשפה יבשה עם נגיעות מען יותר חיוניות. ניתן לשלב תמונות מהטבע, מהחי או הצומח ועוד. ניתן לבחור רקע מסוים ולהדפיס עליו בכל הצבעים. ברור שכל פוסטר נועד להעברת מסר מסוים, ויש המון דרכים טובות להעבירו על פוסטר. המידות המומלצות לפוסטרים הם עד לגודל של 70 על 100 ס”מ והקטנים הם בגודל A4. כל לקוח יכול לבחור בגודל המתאים לו ויכול לעצב את הפוסטר בעצמו או לבקש שירות מגרפיקאים מקצועיים.

פרסום באמצעות דיוור ישיר

פרסום בדיוור ישיר הינו, לרוב, פרסום ממוקד אשר מיועד לקהל לקוחות מסוים. בעל העסק או הארגון רוצה לעניין לקוח חדש או להיטיב עם לקוח קיים ולעניין אותם במוצרי פרסום שונים. יש מגנטים, מוצרי שיווק דוגמת עטים, יש פולדרים, פרוספקטים, וכמובן, פוסטרים. כל מוצר נועד למטרה מעט שונה אבל על כל אחד כזה חייב להיות סלוגן מתאים, לוגו, ומידע על בעלי הפוסטר. המסר הסופי חייב להיות מעניין וממוקד. אין טעם להשקיע בפוסטר רק לצורך הפרסום, המקבל אותו חייב להתרשם מבית העסק או מהארגון המפרסם. כל אחד חשוף למידע פרסומי רב והמסר של הפוסטר חייב להשפיע.

מומלץ לחפש ולמצוא בית דפוס איכותי אשר יש לו מערכת משוכללת להדפסת מוצרי דפוס. יש חשיבות לאיכות החומרים עליהם מדפיסים, לאיכות הצבע, וכמובן, לאיכות ההדפסה. יש חשיבות לשירות יעיל ומקצועי, ומעל הכול, לעזרה, הדרכה, הסברים וטיפים לכל מי שנזקק לכך. עיצוב פוסטר מחייב ידע בעריכה, בכיתוב נכון ומעל לכל, ביצירתיות.פוסטר טוב הינו גם יפה וגם אחד שמעביר את המסר הנכון. לקוחות יקבלו תמורה נאה להשקעה בבית הדפוס הנכון.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
פעילות גופנית עם מאמן כושר אישי
פוסטרים לכל דורש