למה לשלם הרבה כשאפשר לייבא?

1055 צפיות

היבוא הפך להיות תחום מאוד פופולרי לאור העלייה של מוצרי הצריכה בארץ. כמובן שאנחנו מדברים על יבוא אישי של ביגוד הנעלה וציוד לבית .

הסכמי הסחר בעולם כולו ובמדינת ישראל בפרט מקלים מאוד על יבוא אישי של מוצרי צריכה מסין,יבוא אישי מסין הפך לצורת חיים במדינת ישראל. הרי כולנו מודעים לעובדה שרוב המוצרים מיוצרים במעצמת התעשייה העולמית שהיא סין אז למה בעצם לא לקנות ישירות מהיצרן עצמו?

אז יבוא אישי מסין באמת מעולם לא היה קל יותר נגיש יותר ומהיר יותר כמו היום. האתרים הרבים שמציאים לנו את כל האפשרויות לבחון את הסחורה כאילו אנחנו עומדים מולה בחנות ויכולים כמעט לגעת בה, העובדה שרוב העולם קונה ומביע את דעתו באתרים אלו מאפשר לנו להתרשם מטיב הסחורה , מהירות ההגעה של הסחורה ליעד המבוקש וכמובן האיכויות של המוכר הספציפי שמציע את סחורתו למכירה באתר זה או אחר.

חברות השילוח הפכו את היבוא האישי מסין לפשוט וקל עוד יותר, חברות שילוח רבות מציעות משלוחים מהירים ושחרור מאוד מהיר מהכמס במדינת ישראל, הלקוח לא צריך להתאמץ אפילו לצאת מהבית אלא מקבל את הסחורה שהזמין בזמן קצר וללא מאמץ.

כולנו יודעים שהיום לצאת לקניות מצריך המון זמן והתארגנות לא פשוטה, מציאת זמן בין העבודה לבית בין ריצות היום יום , היציאה מהבית מציאת חניה ובזבוז הזמן בבחירת המוצרים הרצויים נחסכים מאיתנו כאשר אנחנו מתיישבים מול אתר זה או אחר ופשוט מזמינים את המוצר שאותו אנחנו מעוניינים לרכוש בקליק אחד, שלא לדבר כמובן על המחיר שאותו אנחנו מהללים ומשבחים בזכות העבודה שהמוצר נקנה ביבוא אישי מסין.

כאשר אנו באים לקנות מוצרים ביבוא אישי מסין חשוב מאוד לבדוק לעומק את כל החוקים החלים על המוצר שלנו כאשר הוא נוחת במכס ישראל, החוויה של יבוא אישי מסין יכולה להרס מאוד בקלות אם אין אנו מודעים לחוקים והתשלומים החלים על המוצר אותו הזמנו וקיבלנו מסין.

המחיר הזול שהמוצר עלול לסנוור אותנו ולגרום לנו לעשות הרבה טעויות בדרך כאשר אנו עוסקים ביבוא אישי מסין, היום זה הפך לדבר מאוד קליל ונגיש ולכן חשוב לבדוק כל קנייה כזו לעומק במיוחד שכל המידע מאוד זמין ברור ופשוט.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
אל תתנו לרכב להתפרק
למה לשלם הרבה כשאפשר לייבא?