בדי ריפוד – סיפורי בדים

697 צפיות

עיצוב הבית : לקנות חדש או לרפד מחדש?

כשהתחושה המשתלטת היא הרצון לשנות את הגוונים של בבית : את הספה הישנה שהילדים שגדלו וכבר לא יקפצו ויכתימו אותה או את הוילונות הישנים בבית, עולה תמיד השאלה האם לקנות חדש או אולי לפנות לרפד ולרפד מחדש ? ההחלטה לרפד מחדש היא החלטה שרבים היום מאמצים כחלק מרצון של לשמור את הישן עם מראה חדש שהוא ייחודי אך ורק לו וגם כחלק משיקולים כלכליים.

עולם בדי הריפוד

בדי ריפודהם אריגים מעוצבים היכולים לתת מראה חדש ומרענן ולשדרג כל רהיט או אביזר אחר כגון וילונות, כריות, כיסויי מיטה ואפילו שרפרף ישן מבית סבתא ולרפד אותם לפי רצונכם וטעמכם. קיימים סוגים רבים ומגוונים של בדי ריפוד כגון כותנה, תחרה, קטיפה, בדים סינטטיים, עור, דמוי עור, פשתן. יש בדים ארוגים כשתיו הערב המשלבים בתוכם מספר סוגי בדים ויש בדים שהן שכבה אחת של בדים טבעיים או סינטטיים ונותנים מראה אחיד וחלק לרהיט המעוצב מחדש.

כיצד בוחרים בדי ריפוד ?

בבואכם לבחור בדים לריפוד ורענון הרהיטים והטקסטיל בביתכם, מלבד בחירת הצבע, העיצוב והעיצוב של הבד עצמו, מומלץ מאוד לבדוק את סוג הבד : טבעי או סינטטי ואת המפרט הטכני של כל בד. המפרט הטכני מאפשר לנו לדעת את התהליכים שעבר כל בד בזמן העיבוד שלו כגון תהליך של אל קמט שהופך את הבד לדוחה כתמים על ידי מניעת התכווצות הבד. המפרט הטכני מאפשר לנו לדעת אם הבד חזק מספיק ולא עתיד לבקוע (עור, לדוגמא), מידת השחיקה של הבד, יציבות של הצבע בחשיפה לשמש וחסינות של הבד מפני אש.

המרפדייה הפכה לבית עיצוב לרהיטים

כיום המרפדייה והרפד הותיקים הפכו לבתי עיצוב לרהיטים בהם תמצאו מומחים ומעצבי פנים אשר יעזרו לכם לבחור את בדי הריפוד המתאימים לכם לפי טעמכם ולפי הסגנון והעיצוב של הבית. בבתי עיצוב אלו ילוו אתכם בכל התהליך מבחירת הבד ועד לריפוד הרהיט עצמו. בדרך כלל בבתי עיצוב אלו הריפוד נערך בעבודת יד עם הקפדה והתאמה לרצון וצרכי הלקוח. מומלץ מאוד לפנות ולהתייעץ בבואכם לחדש ולרפד מחדש בביתכם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
רכיבת שטח באמצעות אופני הרים