צעדים ראשונים לאחר השיפוץ

573 צפיות

שיפוץ דירה הינה מטלה לא פשוטה, ישנם כל כך הרבה דברים אשר צריך לזכור לבצע בכדי להביא את הדירה גם למראה חדש וקולע וגם ליעילות מרבית בכל הנוגע לדירה משומרת ואפקטיבית, ואפילו לאחר סיום השיפוץ עצמו, תהליך שיפוץ הבית עדיין לא בהכרח הסתיים ויש הצורך בניקיונו ובעוד מגוון דברים שונים אשר לעתים אנו נוטים לשכוח. אנו רוצים להזכיר פה על חשיבות פעולת איטום הגג, איך ניתן להקל על עבודת הניקיון הכללית לאחר השיפוץ ומה כדאי לזכור במהלך השיפוץ עצמו.
התחלתי בשיפוץ, מה כדאי לי לזכור
בכדי למנוע מעצמכם טרחה ובלבולים מיותרים במהלך השיפוץ עצמו, מומלץ מאוד להיות מאורגנים עד כמה שניתן לפני השיפוץ עצמו – לרשום לעצמכם את סדר הדברים, לוודא כי אכן מה שרציתם לשפץ יצא לפועל, וכמובן מומלץ מאוד לחלק את סדר הפעולות באופן נכון עד כמה שניתן, לדוגמא – אם החלטתם ברכישת ריהוט חדש, במידה והדירה היא בגודל קטן ואין היכן לאחסן את הריהוט החדש, מומלץ לבקש שיביאו לאחר סיום השיפוץ. במידה והנכם מבצעים החלפת ריצוף מומלץ לבצע חלוקה חכמה בין פעולת הריצוף לבין צביעת החדרים. כל אלו ועוד שיקולים רבים מומלץ לבצע פילוג חכם או אפילו להתיעץ עם אנשי מקצוע המתעסקים בדבר שיפוצים.
איטום גגות כחלק מן השיפוץ
איטום גג הינה פעולה חשובה מאוד בכל הנוגע לשימור גגכם במהלך תקופת החורף. מומלץ לדאוג לבצע איטום לגג ביתכם, או לרענון האיטום הקיים בכדי להעניק לגג את החוסן אשר הוא צריך בכדי להתמודד עם מגוון המשקעים והלחות אשר יבואו כתוצאה מתקופות לחות וגשומות, חוסר איטום עלול להביא למגוון בעיות אסתטיות לאחר השיפוץ ואף פגיעות פיזיות בקירות ובכבלים שונים. לגבי שיטות, אופני איטום ומחירם מומלץ להתיעץ עם חברות המספקות שירותי איטום גגות באופן מקצועי.
השיפוץ הסתיים, איך ניגשים לניקיון של כל הבלגן?
הלכלוך לאחר השיפוץ הוא בקנה מידה שונה מאשר רובנו מכירים; מגוון מריחות צוות, אבק אבן וטיח, סימני הזזה ועוד, בהחלט מטלה קשה, בעיקר לאנשים אשר אין להם יותר מדי זמן פנוי על הידיים. לצורך כך מומלץ מאוד להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון אחרי שיפוץ בעלת ניסיון אשר תוכל לעזור לכם בסידור ובניקיונות לאחר שיפוצים. באמצעות כלים מתקדמים ושימוש חכם בחומרים שונים, חבר הניקיון תוכל בקלות להביא את מטלת הניקיון לסיומה תוך זמן קצר וביעילות שלא הכרתם קודם. גם פה, מומלץ מאוד לברר בכל הנוגע לשירותים אלו אצל חברת ניקיון מיומנת.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
אטום גגך לחורף