אטום גגך לחורף

709 צפיות

מחירי הדירות בארץ הינו נושא כאוב כמעט לכולנו, המחירים יוצאים מפרופורציה ומשאירים אנשים ללא אופציות רבות מדי לרכישת דירה באופן מיידי, ולכן רובנו פונים לאפשרות השנייה בכל הנוגע לדבר – השכרת דירה. זוהי אופציה מצוינת אשר מאפשר לנו לגור בדירה משלנו ללא הצורך בהון התחלתי גרנדיוזי, אז קיבלתם את ההחלטה, אתם משכירים דירה! אבל מה עכשיו? מה באמת צריך לבדוק, איך לא לקבל חתול בשק בעקבות חוסר ניסיון? במאמר זה נציג כמה דברים חשובים מאוד אשר יש לבדוק טרם אתם חותמים על חוזה ומשכירים את הדירה החדשה שלכם.
מה אתם צריכים שיהיה.
זהו הבסיס, תחילה תבינו מה אתם רוצים שיהיה בדירה ובסביבתה. התחשבו בסביבה שלה, בריהוט אשר יש בה כגון – מזגן, כלים סניטריים שמישים. בנוסף תתחשבו במראה הפנימי הכללי שלה (במידה והוא לא הולם תבררו האם הדירה תעבור שיפוץ על חשבון בעל הבית או בשיתוף) ואפילו תנסו לבדוק האם השכנים העתידיים שלכם הם לטעמכם. אל תתביישו ותהיו פדנטיים בכל הנוגע לדירה אותה אתם עתידים להשכיר.
תנאי תשלום.
תמיד לבדוק מה הם התנאי אתם תחתמו או תסכימו עליהם, תבדקו טוב טוב ותהיו ערניים בכל הנוגע לדבר, תבררו מחירים באזור הדירה, וכמובן תתחשבו במצב הקיים של הדירה, הדיירים הקודמים וכו’. תבררו גם מהי הארנונה באזור והאם אתם משלמים חשמל ומים בנפרד לדמי השכירות, אלו לעתים יכולים להיכלל כבר בתוך דמי השכירות אותם תשלמו ולכן מחיר שכירות גבוה שכולל בתוכו כבר חשמל ומים עלול להיות בעצם מחיר זול למדי.
הדירה העליונה.
זוהי אינה בדיקה שגרתית אך אנו ממליצים בחום אכן לבצע גם אותה. במידה והדירה אותה אתם שוכרים היא אינה דירה אשר תקרתה היא גג המבנה, וגם אם היא אכן כן – תבררו האם בוצע איטום גג הדירה ולפני כמה זמן הוא בוצע. איטום לגג מונע חלחול מים ולחות דרך התקרה אל תוך הבית, דבר אשר עלול לגרום למגוון נזקים עתידיים בדירתכם בעיקר בתקופת החורף והסתיו, מגוון סימני עובש ולחות אשר יכולים פתאום לצוץ על הקירות כתוצאה מחלחול של המים ואף פגיעה בחוזק התקרה ועוד. תבררו האם קיים איטום והאם הוא בוצע לאחרונה או לפני מספר שנים רב מדי ויש צורך ברענון.
לסיכום, מומלץ לבדוק היכן הדירה ממוקמת ומה מצבה, על איזה תנאי תשלום אתם חותמים והאם התנאים השונים כגון איטום ומצבם של הכלים השונים בדירה הינו תקין, שיהיה בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד לבחור את אולם האירועים המתאים עבורכם?