חשיבותו של עיצוב שיער טוב

676 צפיות

עיצוב שיער מתחיל אולי בתספורת, אבל יש בו הרבה יותר. איך מפיקים את המקסימום בעזרת עיצוב שיער נכון?

מעצבי שיער – מי שקראנו להם פעם ‘ספרים’ – לא מסתפקים היום בתספורת, פן או סרוק. במסגרת הכלים העומדים לרשותם בכל הקשור בעיצוב שיער, הם מציעים היום תוספות שיער, מילוי שיער והחלקות שונות, שיש להם תפקידים מעבר למראה יפה יותר או פחות.

 

תוספות שיער

כיום, תוספות שיער הפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב שיער. בעבר רק מי שהיה לה שיער דליל או קצר מדי הייתה שוקלת לבצע הוספת שיער, אבל רבות רוצות היום תסרוקת מעוצבת, שקשה יותר לעשות בלי תוספות שיער גם אם השיער יחסית עשיר. עיצוב שיער בעזרת תוספות יכול לבצע כל ספר מיומן. בנוסף, בעסרת קיטים שונים וערכות, אפשר גם לבצע עיצוב שיער ביתי, בעזרתן של תוספות שיער מוכנות. הרבה מעיצוב השיער בעזרת תוספות שיער מושג לאו דווקא בעזרת תוספות של שיער סרוק, אלא בעזרת תסרוקות מוכנות, שאותן מרכיבים על הראש ומחברים לשיער הקיים. בכל מקרה, היתרון הגדול של תוספות שיער היה ונשאר הענקת מראה עשיר לשיער המעוצב ותוספת ‘יוקרה’ לתסרוקת. אידיאלי לכלות, למשל.

 

מילוי שיער – סוג של תוספת שיער שאינה בהכרח מעוצבת – הוא כלי בידיהם של מעצבי שיער להצערת המראה של נשים שיש להן שיער דליל. ישנן נשים – וישנם כמובן גם גברים – שהשיער שלהן דק מאוד (ולאו דווקא דליל) ואז הן עלולות להיראות מבוגרות ממה שהן באמת. מילוי ותוספת שיער, תוך עיצוב שיער נכון, יכול לתת מראה צעיר לאשה גם במצב כזה.

 

עיצוב שיער וצבע

צביעת שיער יכולה לחפות על פגמים, להסוות שיער שיבה ולשנות את המראה הכללי. כאשר הן מתבגרות, הרבה נשים פונות לעיצוב שיער וצביעה לגוונים בהירים: אלה יכולים להסוות שיער שיבה ביתר קלות מאשר צבע כהה, אם אם זה הוא הצבע הטבעי. כאשר בוחרים צבע לעיצוב שיער, חשוב לבחור בגוון שמחמיא לעור הפנים ולגוון שלו.

 

תספורת נכונה

תספורת נכונה יכולה לתת לשיער נפח ומעצבי שיער מוסיפים עליה סרוק ותוספות שיער או אמצעים אחרים כדי להשיג עיצוב שיער מרשים. אבל יותר מזה: תפקידה של התספורת הוא לתת מסגרת לפנים. עיצוב תסרוקת ושיער טוב מדגיש את מבנה הפנים טוב יותר ומבליט את החלקים הטובים של הפנים, תוך ‘הסוואת’ החלקים החלשים שלהם.

 

לסיכום: עיצוב שיער הוא יותר מאשר תסרוקת ופן. עיצוב שיער טוב מדגיש ומבליט תווי פנים, מצעיר את המראה ומקנה בטחון עצמי ששוויו רב יותר מעלותה של כל תסרוקת.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
רהיטים מעוצבים ומה שעומד מאחוריהם
חשיבותו של עיצוב שיער טוב