זה הזמן לשלוח פרחים ליום האישה הבינלאומי!

679 צפיות

אחד הימים הבודדים בשנה, בהם כולנו כגברים וכנשים, לומדים להכיר תודה לנשים בעולם – בין אם מדובר על בנות זוג, הילדות שלנו, אימהות, או אפילו חברות טובות או קולגות לעבודה – הוא יום האישה הבינלאומי. יום האישה הבינלאומי החל למעשה בתחילת המאה ה20, ונקבע לתאריך ה-8 במרץ. מקורו של החג הוא סוציאליסטי – למען האישה העובדת שלוחמת לשוויון זכויות. בימינו, זהו יום הערכה כללי לנשים באשר הן, לא משנה מה הרקע שלהן, מניין הן באות, ומה דעתן הפוליטית – מדובר על הוקרה עבורן משום שהן נשים, ויש להן תפקיד חשוב בעולמנו. אתם כמובן, מוזמנים מאד להוקיר את תודתכם לאישה שחשובה לכם, באמצעות מתן זר פרחים במתנה עבורה!

 

מדוע דווקא הפרחים מתאימים ומה צריך לדעת על הזר?

  • התאמת הזר ליום האישה – יש שיטענו כי משלוח פרחים ליום האישה הבינלאומי הוא רעיון מעט בנאלי. אחרי הכל, ביום האישה הבינלאומי עלינו לחגוג את ההישגים של תנועות נשים בכל העולם – ואילו משלוח הפרחים הוא קלאסי מידי, על סף השמרני. בפועל, חשוב מאד להבין שאין כל בעיה במשלוחי הפרחים. אנשים רבים, גברים ונשים כאחד, אוהבים מאד לקבל פרחים כמתנה מרגשת – ואם מדובר על יום האישה הבינלאומי, איזו דרך תהיה יפה יותר מאשר להוקיר תודה? הפרחים מלמדים על משחבה אישית ,על השקעה, ועל חיבה ואהבה רבים שאתם חשים כלפי מי שיקבל את הזר. אפשר כמובן לצרף ברכה מיוחדת לזר הפרחים, בהקשר ליום האישה הבינלאומי, וכך נותנים מתנה מיוחדת מאד.
  • באילו זרים כדאי לבחור? – תלוי מאד מה מידת הקרבה שלכם לאישה שתקבל את הזר. כך למשל, אם אתם רוצים הזמין זר פרחים לבת הזוג שלכם לכבוד היום, אפשר בהחלט לבחור בזר רומנטי יחסית, עם צבעים רומנטיים כמו אדום ולבן, ועם פרחים כמו ורדים ושושנים וסחלבים. אם מדובר על זר שאתם רוצים לשלוח לאמא שלכם – אפשר לבחור כמובן בזר בעיצוב שמרני יותר וסולידי. אם מדובר על זר עבור קולגה לעבודה או חברה טובה – אפשר לבחור בזר של חרציות או חמניות שהם בעלי מראה קליל ונעים במיוחד לעין. בקיצור – יש המון אפשרויות!
  • מה נותנים ביחד עם הזר? – כמו שכבר ציינו, אפשר ואף רצוי לצרף כרטיס ברכה מיוחד לזר כדי להבהיר למה אתם מעניקים בכל זאת את הזר (חלק מהנשים לא יודעות בכלל שה8 במרץ הוא יום האישה הבינלאומי!) ולכתוב בו הקדשה אישית. אפשר כמובן לפנק עם עוד מתנות מיוחדות – חפיסת שוקולד, בקבוק יין מיוחד, בובה יפה, או אפילו לפנק עם שובר לארוחה זוגית, ביקור בספא, או כל דבר אחר.

 

שיהיה חג שמח!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מצברים איכותיים לרכב שאינם נגמרים בין ליל
זה הזמן לשלוח פרחים ליום האישה הבינלאומי!