קפה עם סיבים תזונתיים

1786 צפיות

אחד מהדברים החשובים בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו הוא האיזון.  איזון גופני ונפשי עוזר לניהול חיים בריאים ונטולי סטרס והוא גם עוזר לנו לראות את כל הדברים הנפלאים שהחיים מציעים לנו. במאמר זה נספר על משקה הקפה עם הסיבים התזונתיים שעוזר לכל אחד לשמור על תפריט יומי מאוזן ומספק תחושה של שובע, משקה באלאנס.

coffee composition

 

איזון חיוני לבריאות

חיים מאוזנים יובילו לכך שנזכה לאיכות חיים ברמה גבוהה. איזון תמיד יכלול מרכיבים חיוניים בחיינו, כמו למשל סדר יום בו אנו יודעים כיצד להתמודד עם לחצים שונים, תזונה שמכילה את כל אבות המזון, פעילות ספורטיבית יומיומית ויכולת לקבוע סדר יום בו המחויבויות שלנו יהיו לצד זמן פנאי אותו אנו מקדישים לעצמנו ולאנשים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, אנשים לא היו מודעים להשפעת בחירת המזונות והפעילות הגופנית על החיים, כיום המודעות גבוהה ורוב האנשים מנסים לשמור על משקל תקין או להרזות ולהגיע למשקל אידיאלי וזאת על מנת לשמור על הבריאות שלהם. בשוק יש דיאטות רבות ותחליפי מזון רבים שמבטיחים ערך קלורי נמוך, החוכמה היא למצוא את אותם מוצרים טבעיים שמסוגלים להשתלב בצורה טבעית בסדר היום שלנו ולספק לנו את כל אותם מינרלים ומרכיבים להם הגוף שלנו זקוק על מנת להתחיל ולאזן את עצמו, כמו למשל שתיית קפה בריא.

קפה איזון והקשר ביניהם

אנשים רבים שותים משקה קפה בבוקר או בשעות מסוימות של היום וזאת בהתאם להרגלים היומיים שלהם ולקודים התרבותיים של אותה מדינה בה הם חיים. כיוון שכיום אנשים מעוניינים לשמור על הבריאות שלהם, יצרנים מוכרים הוציאו לשוק כל מיני מצרכים שמועשרים על ידי כל מיני מרכיבים, כמו למשל באלאנס שמכיל סיבים תזונתיים. כאן מדובר על נס הקפה של אחת היצרניות המוכרות ביותר בישראל שהחליטה להוציא למען צרכניה משקה משובח שמכיל סיבים מעולש ומתירס שתורמים לתחושת השובע של אותו אדם ששותה את משקה הקפה. סיבים אלו מתמוססים בקלות במשקה, רוב האנשים ששתו סוג זה של קפה העידו שהם חשים שבעים יותר לאחר שתיית כוס הקפה.

לסיכום, אם אתם מעוניינים ליהנות מקפה בעל ערך קלורי נמוך מאוד וחלבון באיכות גבוהה קרוב לוודאי שמשקה הבאלאנס הטעים יעזור לכם באיזון הגוף ותחושת השובע. ניתן לשתות עד שלוש כוסות של משקה זה ביום וליהנות משמירה בקלות על משקל הגוף.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מלון בנתניה
קפה עם סיבים תזונתיים