פתרונות מימון לקניית רכבים למכירה

892 צפיות

האם הרכב הישן שלכם מתחיל לעשות בעיות ואתם מעוניינים להחליף אותו? האם הגיע הזמן לשדרג את הרכב למודל חדש יותר וליהנות מביצועים טובים יותר? ובכן, כדאי לדעת כי כיום יש מגוון פתרונות מימון לכל מי שמעוניין לשדרג את רכבו ולקנות רכב מיד ראשונה או רכב משומש במצב טוב. בעבר נאלץ הישראלי לפנות לבנק על מנת לגייס את המימון הנדרש לשדרוג הרכב ולא בהכרח קיבל הלוואה ולכן התקשה לממן את קניית הרכב או נאלץ להישאר עם רכבו הישן. עם התמקצעות הענף של רכבים למכירה ניתן לקבל פתרונות מימון מתקדמים ונוחים דרך חברות הרכב השונות, כגון חברות הטרייד אין, חברות השכרת הרכב וחברות הליסינג כמו גם מגרשי המכוניות השונים, ובמקום לקחת הלוואה מהבנק, הלוואה אשר פוגעת במסגרת האשראי הבנקאי (אובליגו) ניתן לקחת הלוואה חוץ בנקאית בתנאים נוחים ולהחליף את הרכב בקלות יותר.                                                                                  retro car

היצע רכבים גדול

יש היצע גדול של מכונית למכירה מכל הסוגים, הדגמים ושנות הייצור ולכן קל יותר לרכוש כיום רכב יד שנייה. חברות הליסינג וחברות השכרת הרכב מציעות מגרשים עמוסים ברכבים בני שנתיים, שלוש או יותר מאחר והן מחליפות את צי הרכבים שלהן אחת לכמה שנים והן מעוניינות למכור את הרכבים הישנים באופן ישיר ללקוח תוך מתן פתרונות מימון מגוונים. גם יבואני הרכב נכנסו לענף של רכבים למכירה מיד ראשונה במטרה לעודד את קצב מכירת הרכבים החדשים וכן כדי להציע לציבור הישראלי שירות מקצועי ומתקדם בו ניתן להגיע לחברה עם רכב משומש ולצאת עם רכב חדיש יותר כאשר כל שירות המכירה והקניה מתבצע במקום אחד, במהירות וביעילות וניתן ליהנות מפתרונות מימון מגוונים ומפריסת תשלומים נוחה.

מימון חוץ בנקאי

לאור העובדה כי חברות הטרייד אין וכן חברות הליסינג, חברות השכרת הרכב ומגרשי הרכב רשאים להציע פתרונות מימון חוץ בנקאיים הרי הצרכן הישראלי נהנה ממגוון אפשרויות חדשות ויכול למצוא מסלול מימון שמתאים לו ביותר וכך הוא יכול לשדרג את רכבו בקלות יותר. חברות הטרייד אין מציעות מגוון מכוניות למכירה מיד ראשונה וחלק מהחברות מציעות אחריות על הרכב וכך הלקוח זוכה לשקט נפשי מאחר והוא יודע כי לו כתובת לחזור אליה במידה ומתגלה בעיה חמורה ברכב המשומש שרכש. ללא ספק המימון החוץ בנקאי תרם להתפתחות הענף והקל על הצרכן הישראלי לשפר את איכות חייו ולנהוג במכוניות חדשות יותר תוך תשלום יחסית נמוך מדי חודש.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כתיבת תוכן וקופירייטינג