אירוח כפרי

965 צפיות

לצאת לנופש חורפי בתוך אירוח כפרי בצפון

החורף הישראלי הגיע, ואיתו גם הגשמים והטמפרטורות הנמוכות. כמובן שיותר מכל אזור אחר – באזור הצפון החורף מורגש במלוא עוצמתו. באזור זה פועלים מתחמים רבים מאד של אירוח כפרי ברמה הגבוהה ביותר. בפועל, השילוב המושלם בין יחידות של אירוח כפרי לבין החורף באזור הצפון, יוצרים חופשה מפנקת ומדהימה, שכמותה לא חוויתם עד היום. החופשה הזו תהיה שונה כמובן באופן מהותי מכל החופשות שלכם. במקום להיות בבית מלון עם עוד מאות ישראלים – אתם מגיעים לבקתה כפרית ואיכותית, שם רק אתם נמצאים ביחד עם בני הזוג שלכם, בני המשפחה, או החברים שלכם. כמובן ששיטת האירוח הכפרי היא שונה, מיוחדת ויוקרתית מאד, כך שכדאי לדעת מה היא יכולה להציע לכם.

אז מה יש ביחידות האירוח?

בתוך יחידות של אירוח כפרי קודם כל אתם תמצאו הרבה מאד חום וחמימות. ביחידות האירוח יש כמובן מערכות מיזוג שידאגו שגם אם הטמפרטורה יורדת בצורה משמעותית – אתם תוכלו להתכרבל בנעימים על הספה בסלון המרכזי. כמו כן, ישנן יחידות של אירוח כפרי שבהן תוכלו למצוא קמין איכותי, שמולו נעים ואף רומנטי מאד להתחמם. בחלק ניכר מהיחידות הללו בעלי המקום דואגים גם לסגור את החצר, כך שרוחות וגשמים לא יחדרו פנימה, ואתם עדיין תוכלו ליהנות מהחצר או המרפסת של יחידת האירוח.

כמו כן, כמובן שבתוך יחידות האירוח יש מגוון רחב מאד של תוספות מפנקות, אשר בחורף הופכות להיות מדהימות. קחו לדוגמה את אמבטיית הג’קוזי. ברור שגם בקיץ מדובר על תוספת מפנקת מאד, אך בחורף מדובר על מקום שאתם פשוט תרצו להישאר בתוכו לאורך כל החופשה שלכם. אמבטיית הג’קוזי תספק לכם מים בטמפרטורה חמימה ונעימה, ביחד עם זרמי ספא מפנקים מאד. תוסיפו לזה את הקצף המפנק, ואת העובדה שאתם יכולים מצד אחד לשבת בג’קוזי ומצד שני להביט בנוף המדהים מהחלון שלכם או לצפות במסך של טלוויזיית LCD – וברור לכם שזו באמת חוויה שונה ומדהימה.

וגם האוכל בהתאם

כשאתם מגיעים להתארח, בין אם זה חתונה בטבע ובין אם זה בתוך מתחמי אירוח כפרי בעונת החורף בצפון, גם האוכל שיוגש לכם יהיה כמובן בהתאם. ארוחות הבוקר שמוגשות הן משביעות ומדהימות, כאשר הארוחה עצמה מתבשלת במקום, ומגיעה ליחידה שלכם כשהיא טרייה לחלוטין. לרוב, סביב מתחמי האירוח הכפרי תוכלו למצוא מגוון של מסעדות במרחק הליכה קצר (כך שתוך זמן קצר אפשר להגיע אליהן). תוכלו לאכול במקומות הללו ארוחות חמות, מפנקות ומדהימות. פעמים רבות תוכלו לבחור בין מסעדות בשרים, מסעדות גורמה, מסעדות חלביות, בתי קפה, ועוד מתחמים שונים.

מומלץ בחום גם לברר לפני שמגיעים אל אירוח כפרי על אטרקציות באזור שיכולות להתאים גם בתקופת החורף. ישנם לדוגמה טיולי ג’יפים מודרכים או טיולי טרקטורונים אשר פועלים בימים הבהירים יותר של החורף. מדובר על חוויות מדהימות, שיאפשרו לכם לנצל את החופשה במלוא מובן המילה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קורס צילום בכמה צעדים פשוטים – הזדמנות להגשים חלום!